14 Kasım 2017 Salı

Bir Dudak Dolgunlaştırma Macerası : #BOTOLİPS

Selam Beybiler,

Bir gün yine oryantalde iyice kıvırdıktan sonra gıybet yapmak için soluklanıyoruz. Bizim gıybetler hep bakım, süs , püs üzerine olunca yeni ürünler tabisi kaçınılmaz =) Botoks mevzusundan dem vurdu arkadaşcağızım =) Ve bir başka tatlış bakımlı arkdaşım hadi botoks yaptırınca dudakların nasıl olacak bakalım dedi ve çantadan #botolips çıkardı.




Botolips ; Bildiğimiz gloss kaplarında, fırçalı kolay sürüme sahip, akışkan yarı saydam bir sıvı diyebiliriz. Burnunuzu gıdıklayacak keskin bir kokusu ve uygulama sırasında canınızı biraz yakacak bir dokusu var. Merak etmeyin bu acı birkaç dakika içinde geçiyor.

Gelelim Özelliklerine ;

Ürünü temizlenmiş dudaklarımıza sürüyoruz, mümkünse dudak peelingi veya diş fırçanızla hafif fırçalanmış dudaklarınıza sürerseniz daha hoş bir duruş elde edersiniz. Uygulamayı dudak çizginizin dışına gelmeyecek şekilde yapmanızı tavsiye ediyorum. Uygulama yaptığınız ilk birkaç dakika göz yaşartma derecesinde acı hissedebilirsiniz. Bu ürünü uygulama yoğunluğunuza göre değişiyor(3-4 dakika olarak düşünün). Dudaklarımdan oldukça memnun birisi olarak sadece denemek istedim ve gerçekten ilk birkaç dakika içerisinde kedicikleri aratmayacak bir dolgunluğa kavuştum. EVET BOTOKS etkisini gözlemledik ama dudaklarım fazlasıyla kızardı ve dudak çizgim kesinlikle kıpkırmızı belli oldu … Bunun yanı sıra İlk uygulamanın etkisi 30-40 dakika arasında değişiyor. Düzenli yenileyip kullandıkça bu etki artabilir ama benim dudaklarım hassas olduğu için ürün emildikten sonra dudak balmı uyguladım bu sayede kuruluk hissetmedim… Ürün anında dolgunluk isteyenler için etkili olsada tabi ki bir botoks etkisi yok… Gün içinde sürekli yenilerim , kızarıklık bana vız gelir diyorsan, “I’m a sucker for pain” diyorsan o ayrı …




Ben içerisinde yoğun miktarda tarçın yağı, nane yağı ve bonus olarak kırmızı acı biber yağı olduğunu tahmin ediyorum… Nem içinde lanolin ve gliserinle karıştırınca benzer etkiler elde edebilirsiniz.

Fiyat olarak 3 lü alımlarda daha uygun bir fiyata geliyor. İnternet sitesinden alabilirsiniz…

Mutlaka denenmeli mi olmazsa olmaz mı benim için kesinlikle değil… Hatta bu kadar acıdan sonra arkadaşımın gözünden pıtır pıtır yaşlar damladı ağladı resmen çok gereksiz göründü gözüme… Dudaklarınız çok inceyse belki bir ihtimal edilebilir… 

DİPNOT: Bu tarz ürünleri kullanırken alerjisi olanlar lütfen dikkat edin alerji yapma riski yüksek…

Güzel ve bakımlı günler beybiler…

#botolips #botoxlips#botox #dolgunlaştırıcı #dudakdolgu #lip#lips #lipartist #lipart

Hiç yorum yok: