9 Eylül 2017 Cumartesi

URBAN CARE STYLE GUİDE DENİZ TUZU ETKİLİ ŞEKİLLENDİRİCİ SPREY


Selam beybiler,

Bu yazımı en çok saçları kıvırcık , dalgalı beybiler sevecek. Benim saçlarım fi tarihinde dümdüzdü sonra ben saçlarımın rengiyle bir oynamaya başladım özelliğini tamamen kaybederek dalgalımsı düzümsü melun bir şey oldu =)

Durum böyle olunca şekillendirmek tam bir eziyet fönlesem yıpranıyor, maşalasam baya bir zaman harcıyorum. Benim tabiî ki tercihim maşadan yana =) Ama fön çok daha kolay, pratik ve hızlı =)



Neyse yıkadım çıktım diyen beybilere selam olsun bende yıkadım çıktım diyebilmek için bu deniz tuzu spreylerine merak saldım.
Ürün 200 ml lik plastik, sprey şeklinde bir ambalaja sahip.
Sprey içerisinde keratin barındırıyor. Bunun yanı sıra  İçeriğindeki UV Filtresi ile saçlarınızı güneşin zararlı etkilerine karşı koruyor.



Temiz saça, kuru veya nemliyken uygulanabiliyor. İster duştan çıktıktan sonra saçlarınızı bir havlu yardımıyla kurulayın ve hafif nemli saçlarınıza bu spreyden sıkın ve kurumaya bırakın. Saçlarınız kuruyunca aynı denizden çıkmışçasına çok güzel doğal dalgalar elde ediyorsunuz. İsterseniz spreyi nemli saça uyguladıktan sonra yapacağınız gevşek örgülerle de mükemmel sonuçlara ulaşabilirsiniz.Saçlarınızın kabarmasını önlüyor ve dalgalarınıza hafif bir hacim veriyor. 

İsterseniz kuru saçınıza uygulayın spreyi saçınıza eşit olarak dağıtarak, ellerinizle istediğiniz oranda dalgalar verin. 

Azıcık yapışkanlı bir his bıraksada deniz gibi kokuyor ve kokusu bence gayet hoş. Saça dolgunluk ve hacim sağlıyor. 

Fiyat olarakta 20 tl civarında bir fiyatı var indirim döneminde daha da iniyordur =) Watsons, Gratis , Rossmanlarda bulabilirsiniz.

Sizde aman bir şey yapmadım yıkadım çıktım hayatım diyenlerin ardındaki sırrı şu an çözmüş bulunanlardansınız.

Yıka ve çıklı günler beybiler, leydiler…

Hiç yorum yok: