9 Eylül 2017 Cumartesi

Rival de Loop Hydro Booster Göz Çevresi Roll-On



Selam Kızlarcım,

Uzun zamandır bana göz kapağıma da  uygulama yapabileceğim bir ürün öner talepleri geliyordu. Açıkçası piyasada göz kapağına kullanılan ürünler o kadar pahalı ki uygun fiyatlı bir ürün bulunca hemen paylaşmak istedim .

Tabiî ki kalitesi Made in Germany yani Alman malı olmasından kaynaklı =)



Ürünü Rossmanda bulabilirsiniz.
Ürün 15 ml.
Demir bilyeli, yani dönen başlıklı roll-on şeklinde kolay uygulanabilen bir ürün. Krem kutusunda değil de roll on şeklinde olması da bana göre bir artı puan çünkü daha hijyenik ve masaj etkisi var.
Her cilt tipi için uygun.



Göz altı, göz kapağı, kaş altı kısaca tüm göz bölgesine uygulayabiliyorsunuz.
Ürün Jel kıvamında bu nedenle hızlı emiliyor. Düzenli kullanımda göz çevresi kuruluğuna iyi gelme vaadi yani nemlendirme vaadi bulunuyor.



Etken maddelerine bakacak olursak ;
 Hyaluronik asit (nem vaadi var),
Kafein (gözaltı morluk ve şişkinleri ile mücadele eder),
Provitamin B5 (nemlendirme),
Pantenol cilt tahrişlerini yatıştırır ve cildin iyileşme sürecini destekler.
Aman dikkat anti aging içerikli kırışıklık açarım vb vaadi görüldüğü üzere yok.

Kullanımı

Ben bunu daha çok göz kremi altlığı olarak kullanıyorum =) Buzdolabında saklıyorum sabahları uyanır uyanmaz uygulama yaptığımda göz altı şişlikleri, torbaları kalmıyor. Göz altı inceden nemleniyor.  Üzerine nemlendirici kremimi uyugluyorum çünkü kırışıklıklardan kurtulmak için anti-aging etkili bir krem şart! Ama gençler için tek başına yeterli.
Gençler sabah ve akşam cilt temizliğinden sonra yani yüzünü yıkayıp kuruladıktan sonra göz çevresine demir bilye ile baskı yapmadan masaj yaparak sürebilirsiniz .



DİPNOT : Göz kapağınıza far bazı olarak bile kullanabileceğiniz yazıyor.

Fiyat olarak cep dostu olması ürünü kullanmam için artı bir özellik.
Ben severek kullanıyorum umarım sizlerde seversiniz.

Ürünü indirim döneminde yakalayın derim. Normal zamanda 13 tl gibi bir fiyata aldım sanırım =)

Böyleyken böyle kızlarcım seviyorum sizi pai pai…

Hiç yorum yok: