12 Eylül 2017 Salı

Garnier Nem Bombası Koruyucu Nemlendirici Sprey Yorum ve İnceleme



Selam Leydiler,

Olay bir ürünle sizlerleyim , garnierin birkaç ay önce piyasaya sunduğu benim ise tatilde iyice bir denedikten sonra yazısını yazabildiğim sevilesi sprey ile sizlerleyim…
Ben bu ürünü Ramazan bayramında arkadaşımın önerisi üzerine keşfettim. Gratis indiriminde oldukça komik bir fiyata aldım ve iyi ki aldım dediğim ürünlerden nedenlerini sıralayım ;



Bir kere her cilt tipine uygun, ama cildiniz çok yağlı ise miktarını abartmamanızı öneririm.
75 ml ufacık tefecik çantaya at çık. 
Oldukça iyi bir güneş koruyucu SPF 30 özelliğine sahip,
İçeriğindeki nar özü sayesinde, antioksidan özelliği taşıyor,
En sevilesi kısmı ise makyaj üstüne de uygulanabiliyor, ama uzaklığını iyi ayarlamazsanız çalkalamadan abartarak kullanırsanız yüzünüz bembeyaz kalır!
Kesinlikle bir nem bombası, harika nemlendiriyor, bunu kullandığım zaman ekstra nemlendiriciye ihtiyaç duymuyorum. Ürünü cilde uygulayınca neme doymuş Koreli hatunların parıl parıl cildi gibi oluyor yüzünüz. Ben seviyorum. Parlayan cilt yaşlanmaz!
Hava kirliliğine karşı bile koruma faktörü varmış,
Gözenekleri tıkamıyor, yağ bezesi yapmıyor ama ben ilk kullanımda dozu biraz fazla kaçırdığımdan birkaç sivilce gözlemledim. O nedenle elinizi korkak alıştırın!
Normalde 24 indirimde 13 tl gibi bir fiyata sahip oldum ki bence gayet makul ve ucuz…



Gelelim Uygulama Kısmına ; Sprey olduğu için çok kolay bir uygulaması var. İyice çalkalayıp, yaklaşık 15 cm uzaktan –tabii ki ağzı ve gözleri yumup 1-2-3 tıp diyoruz – ve  uyguluyoruz! Dudaklarınıza gelirse bir peçete yardımıyla kesinlikle silin. İşte bu kadar basit  !!!

Kısaca ben ayıla bayıla uyguladım kullanan bir çok kişinin de seveceğini düşünüyorum =) Kullananlar yorum bırakabilirse çok memnun olurum…

Lekesiz ve nemli ciltler beybiler, leydiler … Güzel ve Bakımlı günler…

Hiç yorum yok: