10 Ağustos 2017 Perşembe

KAHVERENGİ CİLT LEKELERİNE SOĞAN SUYU VE ELMA SİRKESİ İLE MUCİZE GÜZELLİK


Selam kızlarcım,

Aman be sıcaklar bir yandan bunaltırken güneşin yüzümüze dünya haritası çizme isteğinide unutmamak lazım. Güneş kremsiz çıktığınız her gün yüzünüde bir kıta daha görmektesiniz. Ama korkmayın işte geldim buradayım ben bu işte ustayım o zaman gelsin tarif=)




Facebook grubumda annemle birlikte canlı yayında uyguladığım maskenin tarifini blog ve instagram takipçilerim içinde bir de yazılı  olarak paylaşmak istedim =)



Malzemeler :
1 adet orta boy soğan
Doğal elma sirkesi
Aloe Vera Jel ( LR markasının Consantre jeli)
Kulak çubuğu



Hazırlanışı :
Öncelikle soğanımızı rendeliyoruz . Ben rendeledim siz isterseniz robottan geçirin. Ardından suyunu bir kabın içerisine süzüyoruz. İçerisine 2 tatlı kaşığı kadar elma sirkesi ekliyoruz. 1 tatlı kaşığı dolusu consantre jel ekleyip  güzelce karıştırıyoruz. Temizlenmiş yıkanmış pür pak cildimizde sadece lekeli kısma bir kulak çubuğu yardımıyla bu karışımdan dokunduruyoruz. Hassas ve çabuk kızaran ciltler 20 dakika da yıkamalı fakat normal ciltler gece sürüp sabaha kadar yüzünde bekletebilir.

Sabah yıkayıp lütfen güneş kreminizi uygulayın.

DİPNOT : Arta kalan karışımı bir plastik veya cam kaba alarak buz dolabında saklayabilirsiniz. Her gün uygulama yapabilirsiniz =)

Kolay gelsin beybiler, leydiler … Güzel ve Bakımlı günler…

Hiç yorum yok: