15 Ağustos 2017 Salı

🎊🎈Himalaya Herbals Neem Maskesi🎈🎊

Selam kızlarcım ,

Kil maskesi severler el✋ kaldırsın, mesela ben bayılıyorum. Haftada en az bir defa kil maskesi kullanmazsam cildimin heryeri siyah nokta dolacak cildimden yağ kurtçukları çıkacak ve yüzümü istila ederek tanınmaz hale getirecekler gibi tuhaf saçma sapan histerik düşüncelerim var. Ne var senin hiç mi saçma sapan düşüncen yok vardır illaki. 

🕊“Neem özü” şu aralar oldukça revaçta bu maskede de kullanılmış.
bu öz sayesinde ciltteki sebum balansını dengeleyerek gözeneklerin tıkanmasını ve aknelerin oluşumunu engelliyor . Sivilcelerinizin tekrar çıkmasına izin vermiyor.
🕊“Zerdeçal” eşliğinde hem temizliğin kalıcılığı artıyor hem de pai pai  bakteriler diyoruz ve cilde sağlıklı bir ışıltı kazandırıyor . 
🕊Cilt bakımının olmazsa olmazı kil harmanı ile cildi rahatlatıyor , fazla yağı alıyor, besliyor ve pürüzsüz bir bitiş sunuyor . 
Böyle etkileyici bir kokteyl ile ilk uygulamada inanılmaz bir fayda sağlıyor.💖



✔75 ml’lik bir ürün . Bazen bunun bonus büyüğüde olabiliyor.
❌Tüp ambalajı var , tüp maskeleri fazla sevmiyorum , ben fırça ile alıp yüze sürme insanıyım ama hijyen açısından tüp maskeler muazzam.
✔Maske yeşil renkte içinde minik partikülleri mevcut.
❌Kokusu kına kokusu severler kesinlikle anlaşacak fakat kına kokusuna tahammülünüz yoksa böyle bir nimetten faydalanamayacaksınız (yazıyorum çünkü arkamdan sövmenize karşıyım)… 
✖Ürünün görsel ambalajını beğenmeyenler varmış benim için önemli olan işlevi dış güzellik nedeniyle işlevsiz onlarca markaya saçmasapan paralar harcıyoruz maalesef 



⭕Kullanımı ; Ürünü yıkanmış, temizlenmiş ve kuru cilde uygulamalısınız. Ben elimin üzerine bir miktar maske akıttıktan sonra maske fırçası yardımı ile yüzüme uyguluyorum. Böyle kil maskelerini dudak üstü, göz altı, kaz ayağı, saç diplerinden kesinlikle uzak tutmalısınız. Ben bol kepçe sürenlerdenim ince olunca temizlemiyor hissi oluyordu eskiden ama artık ne ince ne kalın, orta kıvamda sürüyorum. 20-25 dakika bekletiyorum tabi ki bu süreçte tıp oyunu oynuyor. Gülmüyor, kızmıyor , üzülmüyor , sevinmiyor mimiksiz tıp oyunu oynuyoruz. Annem ve sevgilim beni maskeli görünce garip lakaplarla nitelendirdikleri için ya gülme ya da kızma efekti geliyor artık akıllandım ve onlardan uzak duruyorum. Bu maskeyi temizlemek biraz zahmetli o nedenle ılık su ile ıslatılmış havluyu cildimde 1-2 dakika bekletip nemlenmesini ve kolayca temizlemeyi sağlıyorum. Bu sayede sertleşen kilin cildimi çizmesine kılcal damar yaratmasınada izin vermemiş oluyorum. Cildiniz hassas ise biraz kızarma olur ama ben yıkama işleminin ardından buzla şoklayıp bu evreyide hızlı bir şekilde atlatıyorum 🤗

🕯Maskenin kuruma evresinde o yağlı minik siyah noktacıkları gördüğünüzde cildinizin nasıl pis olduğunu size hatırlatıyor. Siyah noktalar şak şak tüm gerçekliğiyle yağ olarak cildinizden dışarı fırlıyor.

🕯Maskeyi yıkadıktan sonra ; daha beyaz , temiz , pürüzlerden arınmış , geriye yumuşacık ve nemli bir cilt kalıyor . 💡BENİM SİZE TAVSİYEM BUHAR SONRASI BU MASKEYİ UYGULAMANIZ YÖNÜNDE💡 olacakır ki buhar sonrası bu maskeyi uygularsanız .Siyah noktalardan arınmış, sıkı gözenekler elde edeceksiniz. Ben dediğim gibi maske sonrası buz gezdiriyorum, ardından nemlendiricimi sürüp tin tin yatağa kaçıyorum 🤗

💡Hazır bayram indirimi geliyorken kaçırılmadan alınası şahane bir maske kendileri , sevdiceğim bile severek kullanıyor. 

🎀Ben himalaya markasını seven ve takdir edenlerdenim. Aslında Hindistan menşeili bir ürün. Seviyorum çünkü kaliteyi ucuz fiyata bizlerle buluşturuyor. İçeriği doğal ,temiz, paraben ve türevlerini kullanmıyor. Hayvanlar üzerinde test yapmıyor.

Böyleyken böyle kızlarcım seviyorum sizi pai pai.

Hiç yorum yok: