6 Ağustos 2017 Pazar

BENRİ Kare Makyaj Temizleme Pamuğu


Selam Kızlarcım yine ben,

Severek kullandığım oldukça bereketli ve ürünün bereketine göre oldukça uygun fiyatlı bir ürün tavsiyesinde bulunacağım =)

Pamuk deyip geçmemek lazım çünkü mükemmel bir cildin sırrı makyaj temizliğinden geçer, yumuşak dokunuşlu temizleme pamukları cildinizi tahriş etmeden temizliğe olanak sağlar.



Gelelim Ürün Özelliklerine ;

1-)  Ürünün bir tarafı desenli diğer tarafı da düz .Desenli taraf bir tık daha sert . Ben ilk olarak desenli tarafı ile siliyor . Ardından düz yani daha yumuşak tarafı ile son dokunuşu yapıyorum.

2-) Kesinlikle dağılma yapmıyor.

3-) Çok bereketli ve kocaman ben genelde ortadan 2’ye keserek kullanıyorum.

4-) İçerisinde 80 adet ürün bulunuyor.

5-) Günlük makyaj temizliğim için 2 adet yetiyor =) Baya bereketli.

6-) Desenli tarafı OJE çıkarmada oldukça başarılı.

7-) Bebişi olan anneler bebek poposu temizlemek için kullandıklarını söylediler =)

İndirimde bulursanız kesinlikle almalısınız. 
Gratisten satın aldım. 3 al 2 öde vardı…


Bugünlük benden bu kadar öperim sevgiler =)

Hiç yorum yok: