27 Temmuz 2017 Perşembe

TONI&GUY IŞILTI VEREN SAÇ PARFÜMÜ :

Selam güzellerim🙌 ben geldim,
Malum yaz aylarındayız☉🌞 kavurucu sıcaklar derken terlemek kaçınılmaz, gerçi terlemesekte çevreden gelen sigara dumanı🚬 olsun💥, egzoz kokusu💨 olsun, saçınıza sinen yemek kokusu🍜 vb durumlarla mutlaka karşılaşıyorsunuzdur.

Her durumda saçalarınız👸 ışıl ışıl, havalı ve canlı görünsün istiyorsanız çantanızdan eksik etmemeniz gereken bir ürünle sizlerleyim…

↔ Öncelikle her daim mis gibi kokan saçlar istiyorsanız tavsiyemdir. Yalnız içinde vanilya çiçeği, misk ve sandal ağacı notaları var. O şekerli bir kokulardan değil.Çiçeksi kokuyor.Eğer vanilya ve çiçek notalarından hoşlaşmıyorsanız bu size göre değil 🚫



↔ Gün içinde tazelemeniz gerekebilir ama çantada taşımak boyutları açısından 125 ml bence sıkıntılı… Azcık daha küçük olsa tadından yenmezdi…

↔ Saçları yumuşak yapmıyor zaten ürünün böyle bir iddiasıda yok ama sertleşmeyede neden olmuyor…

↔ Benim saçlarım sarı ve gerek düzleştirici , gerekse maşadan sonra bir miktar matlık olurdu bu ürünü sıktım sıkalı ışıl ışıl parlıyor =)

↔ Fiyatı ortalama ama ben indirimde⬇ deneme amaçlı almıştım. Sizde indirimde alırsanız bol bol sıkarsınız ve daha bir memnun kalırsınızℹ

Güzel ve Bakımlı günler beybiler  ❤❤❤

Hiç yorum yok: