3 Eylül 2016 Cumartesi

Silver Şampuan nam-ı diğer Mor Şampuan Nedir? Nasıl Kullanılır? Nereden Aldım ?

Selam güzellerim,

Her ne kadar canlı yayında kullanımını anlatsam da , yazmak gibisi yok dedim ve bastım klavyenin tuşlarına =)

Silver şampuan nedir diyecek olursanız diğer adıyla Mor Şampuan diyebiliriz. Renk skalasında turuncu rengin karşısında mor renk yer alır. Aslında bunu makyaj kısmından da bir çoğumuz biliyoruz :) Mor göz altına sahip olanlara genelde Turuncu renkte göz altı kapatıcısı tavsiye edilir, o bölgedeki morluğu kamufle etsin diye. Saçlarda da durum tam tersi. Kızıl, dore yansımaları nötrlemesi için Silver yani Mor şampuanlar tavsiye ediliyor...Sadece sarışınlar için değil kahverengi saçlar için de kullanılabilen bu mor şampuan kızıl yansımaları daha küllü renklere dönüştürmek için tasarlanmış...



Fotoğrafta da gördüğünüz gibi  mor renkte bir şampuan.Mor olması gözünüzü korkutmasın el ya da saç derisinde boya lekesi bırakmıyor. Malum daha dün gece uygulama yaptım =) Ben kefilim üstünüze başınıza da dökülse korkmayın su ile tamamen çıkıyor =)

Aslında nötrlemekten kastımız biraz daha küllü ve parlak renklerin ortaya çıkması ki bu durum tam da istediğimiz gibi =)

Benim gibi gri saçlarınız varsa dahada bir seveceksiniz garanti ediyorum =)

KULLANIMI :

1- Standart Kullanım :
Önce saçlarınızı 1 kez normal şampuanınız ile yıkıyorsunuz ardından mor şampuanı bolca bir miktar avucunuza dökerek saçlarınıza eşit yayıp masaj yaparak yediriyorsunuz ve köpürtüyorsunuz. Yaklaşık 5 dakika kadar saçlarınızda kalıyor ve iyice duruluyorsunuz. Haftada 2 kere uygulama yapmanız yeterli her gün uygulamıyorsunuz =)

2- Yurtdışı Vlogger kullanımı :

Mor şampuanı özellikle turunculuk ve matlık gördükleri yere boyarmış gibi uygulayıp saçı streç film veya bone ile sarıp güzelce ıslattıktan sonra tekrar elimizle karıştırıyoruz 15 dk bekletip duşta güzelce yıkıyoruz  =)

Uygulama bu kadar basit =)

Ben nereden aldım : http://urun.n11.com/sampuan/loreal-matrix-total-silver-gri-ve-beyaz-saclara-silver-gri-300ml-P85650681

buradan aldım ve 2 gün içerisinde ürün elime ulaştı =)

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım merak ettiğiniz her konuda yazabilirsiniz =)

Hiç yorum yok: