9 Mart 2016 Çarşamba

GÖZ ALTI MORLUKLARINA DOĞAL ÇÖZÜMLER :

(Bu güzeller güzeli üyemin hepimizi bilgilendirmek için bana attığı paylaşımdır)

Gizem Akar anlatıyor :

Benim göz altlarım da ciddi anlamda morluklar vardı.E vitamini , C vitamini, B vitamini ve badem yağını karıştırıp uygulamaya basladım. Bu karışıma K vitamini ve Zeytinyağı da eklenebiliyor ama ben yurtta kaldığım için bulamadım. İki haftada belirgin sonuçlar aldım çevrem tarafından dikkat çekecek türden diğer arkadaşlara da yardımcı olmak adına paylaşmanızı rica edebilirmiyim =)



Malzemeler :

1 ampul Evigen
1 ampul Bemiks
1 ampul Redox C
1 çay kaşığı badem yağı
Hazırlanışı :

Temiz bir kapta tüm malzemeler karıştırılır. Ve her gün içerisinden rahatlıkla alıp kullanacağımız bir şişeye konulur. Günde bir kere gece az miktarda nemlendirecek kadar yüzük parmağımızla sürüp dışarıdan içeriye doğru masaj yapıyoruz ve yatıp uyuyoruz. Sabahları göz altlarınızı yıkamayı temizlemeyi unutmayın =)

DİP NOT : Karışıma K vitamini ve Zeytinyağı da eklemek isterseniz. Birer çay kaşığı ekleyebilirsiniz.

DİP NOT 2 : Kızlarcım sizde kullandığınız güzellik sırlarınızı bizimle paylaşmak isterseniz lütfen mesaj atın =)

Hiç yorum yok: