1 Şubat 2016 Pazartesi

Garnier Saf & Temiz Sauna Etkili Arındırıcı Kil Maskesi


Selam kızlarcım,

Umarım musmutlu bir hafta sonu geçirmişsinizdir =)

Bu ürünü Gratisten alalı yaklaşık 3 ay oluyor. Ama dün gece aniden maske çekmecemi açtığımda burun buruna geldik ve seni seçtim pikaçu diyerek şans verdim =) İlk kullanım için yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.

** Maske sauna etkili mavi kilden oluşuyor ve cildimizdeki fazla yağ ve sebumu arındırarak cilt sorunlarını gidermeyi vaad ediyor.

** Yağlı ve karma ciltler için uygun.

** Bir pakette 2 adet ürün mevcut.

** Ürün sıvıdan katıya dönük =) Yoğun kıvamlı desem daha uygun olur.

** Yıkanmış temiz cildimize uyguluyoruz.

** Önce cildi bir miktar ıslatıyoruz ve böylece maskenin daha kolay uygulanmasını sağlıyoruz. Ayrıca cilde ısı vermesini sağlıyoruz. Bu sayede ciltteki yağların ve siyah noktaların dışarı atıldığını hissediyorsunuz =)

** Maskeyi cildimize masaj yaparak uyguluyoruz. Ve 3 dakika masaj yaparak bekletiyoruz. Ben 5 dk kadar beklettim =)



** Klasik kil maskeleri gibi yüzünüzde kuruyup pul pul olmuyor.

** Ilık su ile cildimden maskeyi arındırdım. Kurumadığı için çok kolay temizleniyor.

** Yıkadıktan sonra cildimin daha parlak,temiz ve canlı olduğunu fark ettim.

** Cildiniz yağlı ise tüm cilde, karmadan kuruya dönük ise sadece T bölgesine uygulamanız yeterli .

Ben indirimde 2.40 gibi bir fiyata aldım ve performansını oldukça başarılı buldum. Klasik killere elveda demenin belki de vakti gelmiştir . Kim bilir =)

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım...

Hiç yorum yok: