19 Ocak 2016 Salı

GÖZ ALTI MORLUKLARI, GÖZ ALTI ŞİŞLİKLERİ VE KIRIŞIKLIKLARA ÇÖZÜM :



Selam güzellerim,

Göz altı morlukları ile ilgili bir mesaj aldım ve yeni bir post paylaşmak istedim. Burda belirtmek istediğim en önemli nokta göz altı morluklarının rengini açma etkili bir krem kullanmanız tabiki demir değerlerinize de baktırmanız bol su içmeniz, bir diğer nokta ise geçmiş gönderilere bakarak diğer göz altı kürlerime ulaşabilir olmanız =)

Malzemeler :

Yeşil Çay (Bim'den almış olduğum sade hazır poşet çay kullandım)
1 çay bardağı ılık su (yeşil çayı demlemek için)
E  vitamini (kırışıklık açmak ve nemlendirmek için)
Tatlı badem yağı (kan dolaşımını hızlandırmak ve göz altlarımı nemlendirmek için)



Hazırlanışı :

Yeşil Çayı ılık su içerisinde bir kaç dakika demleyerek yumuşamasını ve etkili hale gelmesini sağlıyorum. Suda demlenmiş poşet çayımı çıkarırken fazla suyunu almak için bir güzel sıkıyorum bu adım önemli çünkü ıslak bırakınca düşüyor göz altlarından. Ardından temiz bir kaba poşet çayın içerisindeki yeşil çayı alıyorum üzerine 1 adet E vitamini kapsülü ve 10-15 damla tatlı badem yağımı ekleyip bir güzel karıştırıyorum. Göz altlarıma boydan boya uygulayıp 10-15 dakika bekletiyorum. Ardından nemli bir peçete ile silip göz altı nemlendirici kremimizi uyguluyoruz. Pürüzsüz göz altları sizi bekliyor.

DİPNOT : haftada 1 uygulama yapmanız yeterli.

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım ;)

Hiç yorum yok: