21 Aralık 2015 Pazartesi

KURU, YIPRANMIŞ VE MAT SAÇLAR İÇİN SAÇA NEM, DOLGUNLUK VE PARLAKLIK VEREN KIRIK SAÇ UÇLARINA YARDIMCI- SAÇ DİPLERİNİ BESLEYEN, YUMUŞACIK SAÇLAR İÇİN MUCİZE MASKE :

Selam güzellerim,

Yeni bir cilt , yeni bir saç , ışıl ışıl parlamak lazım dedim ve bu haftayı güzelleşme haftası ilan ettim. Evet zaten her biriniz çok güzelsiniz ama arada küçük rötuşlar atmak bir ışıldamak lazım dimi ama =) ( Serap Temel) Sadece sorunlu saçları olanlar değil saçlarım ışıl ışıl parlasın blendax reklamındaki kızlardan neyim eksik diyen güzellerime gelsin =)

Tee geçen hafta babama avokado aldırmış ama çok sert ve ham olması nedeni ile kullanmamıştım, 5-6 gün kadar oda sıcaklığında avokadomun olgunlaşmasını bekledim ,bugün elimle kabuğunu yokladığımda bir yumuşaklık sezdim ve beklenen an geldi diyerek mutfağa koşup işe koyuldum. Bu arada avokadoyu makro marketten 3 tl gibi uygun bir fiyata aldım. Yarısını saçıma , diğer yarısını ise yarın yüz bakımı için cildimde kullanacağım =)

Malzemeler :

Yarım avokado
1 tatlı kaşığı bal
Yarım çay bardağı zeytinyağı
1 çay bardağı süt
1 yemek kaşığı kuru maya (instant maya)
Boş bir kase (ben saç boyama kabımı kullandım)
Eldiven
( Serap Temel )



HAZIRLANIŞI:

Avokadoyu 2 eş parçaya ayırıp içini yemek kaşığı yardımı ile çıkardım ve saç boyama kabının içerisine aldım.   Üzerine bal ve zeytinyağımı ekledim. Sütümün içerisine kuru mayamı ekleyerek güzelce karıştırarak erittim ve kaba ekledim. Bir çatalın sırtı ile güzelce ezdim ( Serap Temel ).  Karışımı eldiven yardımı ile önce saç diplerime ardından saç boylarıma uyguladım. Üzerine bone geçirdim ve bonenin üzerini de havlu ile sarıp 1-2 saat beklettim =) Banyoda şampuan ile saçlarınızdan kolayca arınıyor güzellerim =) Ayda 2 kere uygulama yapmanız yeterli 2 haftada bir uygulamalısınız.  ( Serap Temel )

DİPNOT : Avokado yoksa ne yapmalıyım ? Avokado yoksa yerine 1 adet orta boy muz ve yumurta sarısı ekleyebilirsiniz...

DİPNOT 2: Artık yazılarımın belli yerlerinde ( Serap Temel ) yazısı göreceksiniz şaşırmayın çünkü bazı karaktersiz, arsız, utanmaz grup sahipleri grubumdan ekran fotosu alarak paylaşımlarda bulunuyor ve benim adımdan bahsetmiyor bile "yazımı alacaksanız adımdan ve grubumdan bahsederek paylaşım yapabilirsiniz" dediğimde "senin reklamını yapamam aynısı googleda var" diyecek kadar yüzsüz ve bayağı insanlar bunlar! Googleda varsa git ordan kopyala yapıştır. Herkes bilir ki yazılarımı da kendim yazarım , fotoğraflarımı da kendim çekerim!!! Arsız karaktersiz Hakkım da senin gibi kevaşe bir insana haram olsun!!

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım...

Hiç yorum yok: