30 Aralık 2015 Çarşamba

Cicilerini Cicilerini Dikleştiricez Cicilerini =) [Göğüsleri/ ikizleri/memişleri / emcek / dahada ileri gidip Olsen ikizleride diyebiliriz ]

Cicilerini bi kaldırıyoruz , bi dikleştiriyoruz marsa değen ilk memişler senin ki olacak büyüüük ihtimal.

Vay arkadaş mesaj kutum doldu taştı ."Ben göğüslerimi dikleştirmek istiyorum yumurta gibi olsun istiyorum" yazmış hatun =) Burdada her yere not düştünüz dikleşsin büyümesin dediniz =) Cevap vermek farz oldu.

He he ergenlik çağlarımda çok takmıştım füze gibi olsunlar kabına sığmasınlar istiyordum. Doktorla konuşmuş (bayan doktor yanlış anlaşılmasın) niye büyümüyor yeaaa demiştim. O da duşta ellememi istemişti (masaj yap dedi ama bi nevi ellemek bence) Yaptım mı hayır çünkü kendime o şekilde dokunmak sapkınlık gibi geliyordu ki hala öyle geliyor yabancı amerikan dizilerinde kendini keşfe çıkan kadınlar gibi garip bir dürtü içine giriyorum ki bunu evlenmemişliğe vuruyorum o yüzden 3-4 dakika denilen o memiş masajlarına tiksinmeden 1-2 dakika katlanabiliyorum ( Yalnız popoma bacaklarıma göbüşüme acayip masaj yaparım. Resmen krem banyosu lifle ovmalar yumuşacık mis gibi bir cilt tabi ki mükafatı. Ama aynı şeyi memişe yap diyince olmuyor napim. Hem cinslerim bile olsa önlerinde rahat rahat soyunup üstümü değiştiremem 4 yıllık üniversite hayatım bile bunu değiştiremedi "aynılarından bendede var" demelerine rağmen.)

Dikleştirme malzemeleri:

1 adet Yumurtanın sarısı
1 yemek kaşığı süt tozu
1 çay kaşığı polen
1 tatlı kaşığı süt



Hazırlanışı :

Yumurtanın sarısı, süt tozu ve polen bir güzel çırpılır. İçerisine süt eklenerek bir kez daha çırpılır ve hazır =) Haftada 3 kere cicilerin üzerine sürüp 20 dk bekliyoruz. Sonra duşa marş marş...

3
2
1
Göğüsler dikleşti...

Güzel ve Bakımlı günler hanımlar...

Hiç yorum yok: