3 Kasım 2015 Salı

Ne Zaman Su İçilmemeli ?

Tünaydın kızlarcım :)

Nasılsınız , keyifler yerinde inşallah,  hep beraber güzelleşiyoruz bir sürü güzellik sırrı paylaşıyorum ama en önemli noktayı atladığımı fark ettim ne zaman su İçilmez! Su İçmeme zamanı mı olur dediğinizi duyar gibiyim oluyor çünkütam bu durumlardan sonra içilen su, birçok hastalığın tetikleyicisi oluyor. Hadi o zaman  7 altın kural sizlerle...



1-Banyodan sonra su içilmez, içilirse organlar yaşlanır. (Ben ki eskiden banyodan sonra acayip susar suyu lıkır götürürdüm çok yanlışmıs son 1 senedir banyoya girmeden önce su tüketiyorum böylece tansiyonumda düşmüyor)

2-Acı yedikten sonra su içilmez içilirse reflü,gastrid ve bağırsak rahatsızlığı yapar. (Zaten su acı hissini iyice artırdığı için İçmemek en güzeli )

3-Uyku arasında içilmez ,beyni etkiler. (Gece yatmadan önce içip uyuyorum. Eskiden babannem , anneannem gece susuyorum diyerek su koyarlardi yattiklari yere )

4-Meyveden sonra içilmez,asit ortaya çıkar. (Mide rahatsızlıklığı olanlar dikkat)

5-Koşup yorulduktan sonra içilmez,karaciğer ve dalak büyür! (Spor aralarında kesinlikle içilmez )

6-Tatlı yedikten sonra şeker yükselmesi olur ( ne demiş atalarımız ye yağlıyı iç suyu  donarsa donsun, ye tatlıyı içme suyu yanarsa yansın )

7-Kustuktan sonra içilirse vebaya sebep olur.

Kurallara uyalım uymayanları uyaralım 😊

Ne Zaman Su İçelim?

-Et yedikten sonra su için
-Yağlı yedikten sonra su için
-Korkunca su için
-Yemekten önce su için

Güzel ve bakımlı günler diliyorum ...

Hiç yorum yok: