2 Kasım 2015 Pazartesi

Essence Eyebrow Stylist Set Review / Essence Kaş Kiti ( KAŞLARIMIZI KENDİMİZ ALALIM )


Selam kızlarcım, bugün "bir elimde cımbız , bir elimde ayna umurumda mı ki bu dünya" şarkısı eşliğinde kaşlarımı nasıl aldım anlatacağım.

Bu aralar bloggerların sıkça adından söz ettiği kaş kiti ile sizlerleyim . Ben genelde renkli kaş rimeli kullanan biri olarak bu ürünü sırf içinden çıkan kaş şablonları için aldım , bu şablonlar ile kaş şekillendirebileceğimi düşündüm ki öyle de oldu =)

Ürünün dış ambalajı sert plastik şeffaf renkli  ve açılma şekli diğer makyaj malzemelerine  göre oldukça farklı fotoğrafta görebileceğiniz gibi  =) Gelelim ürünümüze , kaş farlarımız oldukça dayanıksız ince plastikten yapılmış bir standa sahip ürünün tek kötü yani bu  , ürünü narin bir çiçek tutar gibi tuttuyorum çünkü ha kırdım , ha kırıccam telaşına sürüklüyor beni ama henüz kırılmadı =)



** Ürünün gramajı 2 gr.

** 2 adet far içeriyor .Benim elimdeki "02 natural blonde style" yani sarışınlar, kumrallar , karamellerin rahatlıkla kullanabileceği bir set. Eğer siz koyu renk saç ve kaşlara sahipseniz "01 natural brunette style" olanı kullanabilirsiniz .

** Ben farlardan açık olanı ile önce kaşımın ön kısmını dolduruyor . Sonra bu iki rengi karıştırıp kaş uçlarımı dolduruyorum , bazen karıştırmaya zamanım yoksa koyu renk ile kaş uçlarımı dolduruyorum. Siz nasıl isterseniz o şekilde kullanabilirsiniz.

**  "02 natural blonde style" için söylüyorum,Açık renkli kısmı fazla açık ve bir kaç kez geçmezseniz rengi çok fazla belli etmiyor . Koyu kahve kısım ise pigmentasyon (renk verme) konusunda oldukça başarılı."01 natural brunette style" kitte iki renginde pigmentasyonu süper .

** Fırçasını sevemedim sert olduğu için olsa gerek farların tozutmasına neden oluyor, ben evdeki farklı bir açılı bir eyeliner fırçası ile kaşlarımı doldurmayı tercih ediyorum =)

** İçerisinden 3 adet kaş şablonu çıkıyor ve bu kaş şablonları sayesinde hem kaşlarınızı şekilli ve muntazam dolduruyor. hem de kaşlarınızı alabiliyorsunuz.

** Farlar kalıcı ve makyaj temizleme suyu ile uğraştırmadan çıkıyor.

** Küçük bir kit olması çantanıza atıp çıkmanıza fayda sağlıyor.

GELELİM KAŞLARIMIZI NASIL ALIYORUZ?

Setin içerisinde 3 farklı kaş şablonu mevcut .Her kaş şablonunun farklı bir adı ve şekli var

1- small brow
2- regular brow
3- high brow

Bu şablonlarda kendi içinde 2 ye ayrılıyor yani kaşınızın ön kısmını farklı bir şablonla şekillendirip kuyruk kısmını farklı bir şablonla şekillendirebilirsiniz. Çünkü şablonların tam ortasında bir çizgi var ve bu size farklı şekillerde kaş alma imkanı sunuyor =)

Kaşınıza seçtiğiniz şablonu yerleştirip beyaz bir kalem ile üzerinden geçin . Bu şekilde olmasını istediğiniz kaş şekliniz meydana çıkacak ve beyaz bölgenin dışında kalan kaşlarınızı kolayca cımbız ile alabileceksiniz =)

Ben aldım ve sonuçtan da oldukça memnun kaldım. Umarım sizde çok memnun kalırsınız ve kuaför masrafınızdan kurtulursunuz =)

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım =)

DİPNOT : Ürünün fiyatı 9 tl , indirimleri takip ederseniz daha da ucuz bir fiyata sahip olabilirsiniz =)
Ürünü GRATİS, ROSSMANN, MAKRO MARKET , MİGROS larda bulabilirsiniz güzel ve bakımlı günler kızlarcım =)

Hiç yorum yok: