24 Ekim 2015 Cumartesi

Philips Procare Taraklı Maşa İncelemesi =)


Selam grubumun güzel kızları ;)

Bugün sizlerle son zamanlarda en çok kullandığım saçlarımı yıpratmayan bir saç maşasından bahsetmek istiyorum. Bir mi dedim pardon 2 tane =)

Philips son zamanlarda piyasaya sunduğu gelişmiş ve kullanımı kolay saç ürünleriyle oldukça dikkatimi çekiyordu. Ama sonuçta saç ürünlerinde bir alışkanlık olarak Babyliss, remington cihazlarına öncelik tanıyordum. Amaaa Taraklı saç maşası fikri acayip cazip geldi ve önyargımı kırıp almaya karar verdim. Her boydan saç maşası olan biri olarak 45 mm kalın bir maşa almayı uygun gördüm zavallı ben saçlarım 3 gıdım uzadı diye mutluluk rüzgarları esiyor kafamda tabi :D Veee çok memnun kaldım, Kurban bayramında ilk olarak kullandım ve kuaförden fırlamış gibi duran saçlar elde ettim kesinlikle mükemmeldi :D İnstagram hesabımı takip ediyorsanız oradaki saçlarım evet son 1 aydır saç modelim bu ürünün eseridir =) Görmemişin bir saç maşası olmuş tutmuş her gün kullanmış :P Bu üründen memnun kalınca bunun kardeşi olan 38 mm uçlu ürünüde aldım nedeni benim ruh hastası oluşum ve daha belirgin bukleler isteyişim =)



İşin şakası bir yana Philips ProCare taraklı maşa son zamanlardaki favori şaç şekillendiricim diyebilirim. Doğal dalgalar yaratmak için çok pratik ve taraklı olması da büyük avantaj.  Bu ürünleri seçerken en dikkat ettiğim konu tabii ki saçlara zarar vermemesi. Sarı saç uçlarım föndür, düzleştiricidir maşadır derken çatal çatal olup kendinden geçmişti. Philips ProCare taraklı maşada iyonik bakım ile saçınızın güçlenmesine yardımcı oluyor ve yüklü negatif iyonlar statik elektriği ortadan kaldırıp, saça bakım yaparak parlaklığını ve canlılığını arttırıyor. Yani saçlarınızın sağlıklı görünümünü korumanıza yardımcı bile oluyor diyebiliriz. Bende öyle oldu hiç yoktan =) Daha parlak ve canlı bir sarı oldu saçlarım birde uçlarını yıpratmıyor!!

45 mm lik pro care taraklı maşada 2 kademeli ısı ayarı bulunuyor ve 190 dereceye kadar ısıtıyor. Bu iki ısı seviyesinden ilki daha salaş dalgalar elde etmenizi sağlıyor. İkincisi ise daha belirgin dalgalar elde etmenizi sağlıyor. İyonik bakım sağlıyor.

38 mm lik pro care taraklı maşada tek kademeli ısı ayarı mevcut evet 190 derece bu üründe =) Diğerinden farklı olarak tek ısı ayarı mevcut . İyonik bakım maalesef yok Seramik yüzey =)

Gelelim Bu Ürün Neler Yapıyor?

Bir kere saçlarıma çok kolay şekil verdi hem de saçlarım zarar görmeden malum iyon mevzusu, Ayrıca saçlarım istediğim gibi dolgun görünüyor. Özellikle ince telli saçlarda , yağlı saçlarda , saçlarınız sönük duruyorsa bir kere olsun denemelisiniz daha havalı ve dolgun göründüğünü fark edeceksiniz.  Diğer saç maşalarına göre daha kalın olduğu için (45mm) geniş bigudiyle sarılmış havası verdi. 38 mm ise daha belirgin bukleler yaratmamda yardımcı oldu . Ucundan açılıp kapanabilen taraklar sayesinde ise saçımı maşaya düzgün bir şekilde kaymadan sarabiliyorum ve sardıktan sonra dışarıda kalan saç uçları mevzusu olmuyor taraklar çok güzel kavrıyor saçları ve açılmayı engelliyor, Bu arada taraklar açılıp kapanabilir özellikte sararken tarak açık, saçı açmak istediğinizde ise tarakları kapatarak saçlarımı güvenle hiç takılmadan çıkartabiliyorum. Maşa kullanmayı seven ama orasını burasını yakan biri için büyük nimet şu taraklar [anlatsam inanmazsın bacağımı bile yakmışlığım var :( ]  Tarakları kulağınıza değse bile sıcak olmadığından yakmıyor bu sayede saç diplerinize kadar güvenle sarabiliyorsunuz ürünü.

KULLANIM İPUCU :

1-) Saçlarınız benim gibi kalın telliyse saçlarınızı geceden yıkayın . Sabaha tamamen kuru saçlar elde edeceğiniz için daha kolay şekil alacaktır.

2-) Saçlarınız ince telli veya daha belirgin bukleler istiyorsanız saçlarınıza sprey sıktıktan sonra uygulama yapın.

3-) Daha salaş bir görüntü için , uygulamadan sonra köpük kullanabilirsiniz  =)

DİPNOT : Philips HP8631/00 Procare Taraklı Maşa 38 mm beyaz renkli olan kısa saçlarda daha işlevsel  , Philips HP8634/00 ProCare Taraklı Saç Maşası 45 mm mor renkli olan uzun saçlar rahatlıkla kullanabilir.

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım.

#stilsahibisaclar

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu Ürünü nasıl alabilirim