18 Ekim 2015 Pazar

FLORMAR İNDİRİMİ // BOHEMİAN DREAM COLORLİNER ÜRÜN İNCELEMESİ :

Merhabalar kızlarcım =)

Flormar'da %70 indirim bu ay sonuna kadar devam ederken ben de colorlinerları 17 tl gibi bir fiyattan 5 TL'ye düşen fiyatlarıyla herkeste merak uyandıran renkli eyelinerları inceleyeyim hem de indirim bitmeden almak isteyenlere fikir olsun dedim.

Zaten geçen haftalarda indirimde aldığım ürünleri paylaşmıştım hatta 5 tl'ye sahte mi? acaba serap hanım diye soranlar olmuştu!!! Gerçekten böyle güzel bir indirim var hem FLORMAR mağazalarında hemde online internet sitesinden  http://www.flormar.com.tr/control/product/~category_id=1200-e/~product_id=W0212095/ ürünleri kolaylıkla alabilirsiniz =)

Serinin 6 farklı renkten oluşan Metalik renklerde ürün yelpazesi mevcut . hem gündüz hem gece makyajında rahatlıkla kullanabileceğiniz canlı renkler =) Ben renkli eyeliner sevmiyorum diyenlerdenseniz eğer serinin koyu lacivert ve koyu kahve renklerine bir göz atmanızı rica edeceğim. Hoşunuza gidecek =)

Ben bu serinin 5 rengini alarak kendi serimi tamamladım. Su/jel bazlı formülü ile yumuşak, pürüzsüz ve kolay bir kullanım sağlıyor, Bu sayede akma bulaşma yapmıyor. İnce bir fırçaya sahip buda hem göz altına hemde göz üstüne istediğiniz kalınlıkta eyeliner çekmenize olanak veriyor =)  Oldukça kalıcı olduğunu söyleyebilirim su ile çıkarmak imkansız o nedenle yağmurda deli gibi ıslansanız da makyajınız bozulmaz evet bununla havuza denize bile girebilirsiniz =)

Fotoğraftaki sıralamaya göre yazacağım ürün adlarını (soldan sağa doğru) açıklıyorum =)





İlk olarak serideki favorim olan 05 Feel BY the Moon' u inceleyelim :

Rengi canlı bir saks mavisi =) Benim en en en sevdiğim favori rengim mavi olduğundan olsa gerek bayıldım bu renge öyle canlı ve aydınlık bir renk ki sadece bu eyeliner'ı gözüne sürdükten sonra rimel uygulayarak herkesi makyajınıza hayran bırakıyorsunuz tarafımdan denenmiş ve onaylanmıştır =) Şöyle ki yine rimel ile çıktığım bir gün (yazları ağır makyaj sevmeyen biri olarak özel günler hariç) alışveriş merkezindeyiz bu eyelinerı gördüm aldım ve hemen oracıkta eyelinerı göz kapağıma çekiverdim. Girdiğim bütün mağazalarda abartmıyorum gayet ciddiyim makyajımı çok beğendiklerini söylediler oysaki eyeliner ve rimel vardı gözümde =)

02 Psilocybin Blue'yu inceleyelim.

Bu koyu bir lacivert rengi , göz kapağınızda buğulu siyah eyeliner çekmişsiniz edası da yaratıyor. Seride yaz kış kullanılacak enfes parçalar arasında yer alıyor =)

01 V For Victory inceleyelim

Serideki en günlük renk sanıyorum , her daim hem göz altına hem göz üstüne uygulanabilecek kışın özellikle nude tonlarda (kahveler, bejler vb. renkler) de makyaj yapıyorsanız tamamlayıcınız olacak =) Bu rengi 2 kat sürerseniz tadından yenmez =)

04  Flower Guitar inceleyelim

Serinin en canlı renklerinden biri bunu göz altlarınıza ince bir çizgi halinde uygularsanız makyajınızdaki değişime inanamayacaksınız özellikle göz kapaklarınıza mavi ve su yeşili tonlarında makyaj yaptığınızda bu rengi kesinlikle kullanın makyajınızı baştan yaratıyor diyebilirim =)

03 Olive Branch

Koyu bir yeşil tonu. Tek kat uygulamada rengi tamamen ortaya çıkıyor. Hem göz altı hem göz üstünüzde rahatlıkla kullanabilirsiniz. Göz üstünüze sürseniz bile sırıtmaz ama şık bir makyaj elde etmiş olursunuz


Söyleyebileceğim son söz ise bu fiyata bu kalitede eyeliner bulmak gerçekten zor hele bu renklerde bulmak neredeyse imkansız . Flormar kendini gerçekten çok geliştiren bir marka yarı yerli bir marka olması da desteklememiz için bir neden.

DİPNOT: Bu arada gül kokuyor bu ürün yazmadan geçmeyim dedim.

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcımm =)

Hiç yorum yok: