5 Eylül 2015 Cumartesi

KIRIŞIKLIK / LEKE / PÜTÜRLER VE CİLT YENİLEYİCİ KIRMIZI ÜZÜM VE SALATALIK MASKESİ =)


Selam kızlarcım nasılsınız ? Ben yorgun ama bir o kadarda mutluyum bütün koşuşturmalarım yarın son buluyor =) Detayları ayrı bir yazı ile kesinlikle anlatacağım =)

Tüm bu koşuşturmaca da farkettiğim bir şey varsa o da yatar yatmaz uykuya dalmaktır ki bu bence en büyük sorunumdu. Gece uyurken derin nefes alıp başka sorun vb. şeylerle aklımı bulandırmamak rahat uyuyabilmek için 300 den geriye sayarken uyurdum şimdi. Başımı koyuyorum ve gerisini hatırlamıyorum. Demek ki olay koşuşturmaca da ve yorgunluktaymış bunu da çözmüş oldum =) günde 10000 adım atınca yattığınız yeri kesinlikle beğeniyorsunuz. Bunu saymak içinde telefonunuza "S health" yüklemeniz yeterli o sizin yerinize de sayar.

Gelelim bu güzel kil maskesine Faydaları :

1-) Yüze sürdüğünüz andan itibaren cildi uyarmaya başlar.

2-) Cilt lekelerinden kurtulmanızı sağlar . 6 aylık kullanım sonrasında cilt lekelerinize elveda diyebilirsiniz.

3-) Cildinize dokunduğunuzda hissettiğiniz pütürlerden kurtulabilirsiniz.

4-) Ciltteki kan akışını hızlandırır ve cildin yenilenmesini sağlar.



MALZEMELER :

3 tatlı kaşığı Siyah üzüm ve salatalık püresi [yapılışı için https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153498236382226&set=o.156621537751492&type=1]

2 tatlı Beyaz Kil (normal ve karma ciltler beyaz kil, yağlı ciltler yeşil kil tercih etmeli , alerjik ve hassas cildi olanlar ise sarı kil tercih etmeli)

1 tatlı kaşığı aloevera jel ekledim ( yoksa eklemeyebilirsiniz , kırışıklık açıcı, leke açıcı etkisi fazla )

Üzüm çekirdeği yağı , kayısı çekirdeği yağı , E vitamini , zeytin yağı ,çilek yağı , lanolin, avokado yağı, jojoba yağı vb cilt yağlarından elinizde varsa 10 damla kadar ekleme yapabilirsiniz.

Hazırlanışı :

Malzemeleri bir kapta karıştırın , fazla katı bir kıvamda olmayacak kulak memesi kıvamında bir karışım olmalı =) Cildimizde 15 dk bekletip önce ılık su ile yıkıyoruz  ardından soğuk su ile şokluyoruz. Ardından nemlendiricimizi uygulayıp bebk gibi bir cilt elde ediyoruz =)

Haftada 1 kere yapmalısınız.

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım...

Hiç yorum yok: