30 Ağustos 2015 Pazar

EVDE BB KREM YAPIYORUZ =) [Fondötenimizi değerlendirelim]

Olmamış mı doymamış mı, çekmecesi ürünle dolmamış mı? Gittiği kozmetikçide kimseler uyarmamış mı? Zor yorulma böyle son aldığın BB krem cildine oturmamış mı? O zaman biz yaparız hemde evdeki kozmetik ürünler ile smile ifade simgesi
Evet bu aralar oldukça revaçta olan bir ürün BB kremler özellikle yaz aylarında ince yapılı olması cildi hem nemlendirmesi hemde renklendirmesi açısından sık sık elimizin gittiği bir ürün. İçerisinde hemnemlendirici, hem güneş koruma kremi bulunması nedeni ile tek başına uygulanabilirliği olan pratik bir ürün.
Çoğumuzun evinde fondöten, nemlendirici krem, yaz ayı malum güneşten koruma kremi mevcut bu üç ürün ile 3'ü bir arada BB krem yapacağız. Bu üçü bir arada kremi cildi kuru , normal ve hassas ciltler uygulayabilir.



Fondöten, nemlendirici krem, yaz ayı malum güneş kremi ,pudra , makyaj bazıda eklediğimiz zaman 5'i bir arada BB krem elde ediyoruz ve yağlanmayı engelleyen daha kapatıcı bir ürün elde etmiş oluyoruz bunu da karma ve yağlı ciltlere öneriyorum smile ifade simgesi
Evet hadi başlayalım smile ifade simgesi
Kullandığım Malzemeler :
5 çay kaşığı LR Deluxe Fondöten
1 çay kaşığı LR Powerlift nemlendirici krem
1 çay kaşığı LR spf 20 güneş kremi
1 çay kaşığı LR deluxe pudra (pudra kullanan biri değilseniz bebe pudrasıda işinize yarar, şeffaf transparan pudrada kullanabilirsiniz.)
1 çay kaşığı LR deluxe makyaj bazı
Hazırlanışı :
Evde kullandığınız elinizde varolan Fondöten, nemlendirici krem, yaz ayı malum güneş kremi ,pudra , makyaj bazından belirtilen oranlar ve katları şeklinde karışırarak BB kreminizi oluşturabilirsiniz. Benim pudram katı formda olduğu için bir bıçağın ucu ile ince ince kazıyarak toz haline getirip ekledim. İyice ezerek karıştırdım. Malum benim cildim karma ben 5'i birarada BB krem yaptım smile ifade simgesi Küçük ağzı kapaklı bir kaba koyup saklayabilirsiniz .
DİPNOT : Bu yöntem ile koyu renk fondötenlerinizin rengini açabilirsiniz.
DİPNOT 2: Tavsiyem karışımı makyaj yapacağınız bir günde uygulamanız çünkü tabakta kalıyor o tabakta kalanları parmak uçlarınızla alıp cildinize yayabilirsiniz böylece israf olmaz smile ifade simgesi
Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım...

Hiç yorum yok: