26 Temmuz 2015 Pazar

SİYAH NOKTALARA BYE BYE MASKESİ :

Selam kızlarcım ,
İki gündür düğün koşturmasından ancak bugün fırsat bulup paylaşım yapabiliyorum. Kuzenim evlendi dolu dolu 2 gün geçirdim bırak internete girmeyi yatağımın yolunu zor buldum smile ifade simgesi Amaaa döndüm bak geldim şimdiwink ifade simgesi
Siyah noktalar kabusunuzsa sürekli kendini yeniliyorsa bu maskeyi kesinlikle uygulayın . Güzel sonuçlarını benimle paylaşırsınız.
Malzemeler :
1 yemek kaşığı Diş macunu
yarım çay kaşığı Karbonat
Diş fırçası



Hazırlanışı :
Diş macunu ve karbonatı cam bir kapta iyice karıştırın. Temiz bir diş fırçası yardımıyla siyah noktalarınızın bulunduğu kısmı önce hafifçe ıslatın ardından yavaş hareketlerle fırçalayın (benim burnumda var ben burnumu fırçaladım) Fırçalarken fazla bastırmamaya özen gösterin . Ardından 2 dk kadar siyah noktalarınızın bulunduğu kısımda bekletin ve ılık su ile hafifçe ovalayarak yıkayın. 2-3 uygulama sonrasında temiz bir burun sizi bekliyor olacak smile ifade simgesi Ben burun derimin nefes aldığını hissettim resmen naneden olsa gerek smile ifade simgesi
DİPNOT: Bu maskeyi özellikle cildinize buhar verdikten sonra uygularsanız daha temiz ve parlak olacaktır.
DİPNOT 2: HASSAS VE KURU CİLTLERDE KIZARMA YAPABİLİR!! Lütfen önce küçük bir bölgede deneyip uygulayın. KIZARIKLIK GEÇİCİDİR .
DİPNOT 3: Ardından tonik veya maden suyu uygularsanız gözeneklerinizin de küçüldüğünü fark edersiniz.
Güzel ve Bakımlı günler 

Hiç yorum yok: