21 Temmuz 2015 Salı

RİVAL DE LOOP HYALURON BOOSTER :

Bugün Rossmann mağazalarının gülü diyebileceğim yine bir Alman markası Rİval de Loop 'un bu gençleştirici serumunu deniyorum . Grubumu takip edenler bilir daha öncede Q10 serumunu denemiştimhttp://makyajcarki.blogspot.com.tr/…/rival-de-loop-revital-… yazısına burdan ulaşabilirsiniz wink ifade simgesi
Bu güzel serum adından da anlaşılacağı gibi hyaluronik asit ve pantenol ile zenginleştirilmiş ampuller içeriyor.
İyi diyorsun hoş diyorsun da nedir bu hyaluronik asit ? diyorsunuz. Bu asiti cildimiz genç yaşlarda bol miktarda üretiyor. Cilde elastikiyet ve canlılık sağlıyor. Kısaca kırışmanı engelliyor. Çünkü nem sağlıyor cilde evet su sağlıyor cildine bu da o beybi face yüzünü koruyabilmenin ilacı cancağazım.




30 yaşından sonra bu asidin üretimi gittikçe azalır. O bebek suratın yavaş yavaş olgun bir bayan sıfatına bürünür. Gençlik gitti arkasından el salla dememek için hyaluron asite dikkat!!
Peki Panthenol ne olaki diyebilirsin . Panthenol cildin yenilenmesine yardımcı olur ve yatıştırıcı özellikleri vardır.
- Cam şişelerde 7 adet 2 ml'lik ampüller içeriyor. Gözüme küçük görünse de sür sür bitmedi.
- İki elime de peçete sarıp kafasından kırıyorum. Sonra elime azar azar akıtıp cildime uyguluyorum. Bence bu ürünü uygularken püf nokta cilde az az masaj yaparak yedirmek. Yer çekimine meydan okuyarak yukarı hareketlerle sürmek. Böylece hem cilt daha hızlı emiyor hem de cilt masajınızı yapmış oluyorsunuz.
- Bu arada su bazlı bir ürün olduğu için tüm cilt tipleri kulanabilir. Bence karma ve kuru cildi olanlar için daha büyük ve destekleyici bir avantaj.
- Cildimde her hangi bir sivilcelenme , lekelenme , yağlanma yapmadı aksine cildimi dengeledi toparladı. Daha genç ve aydınlık bir görünüm verdi. Cildimde ki canlılığı hissedebiliyorum smile ifade simgesi
- Serabım bu ürün tek başına yeterli mi cildim için dersen . Hayır tek başına yetersiz bunun ardından illa ki nemlendirici kremini uygulamalısın ki güzel bir sonuç alasın . Nemlendirici kreminin etkisini 10 ile çarpacak bir ürün.
DİPNOT : Bu arada ben ürünü "Roosman " mağazasından 14 tl gibi bir fiyata aldım.
DİPNOT 2: Ürünü 27 yaş üstü herkes kullanabilir .
DİPNOT 3 : Son fotoğraftada görüğünüz gibi serinin diğer serumlarınıda aldım. Q10 ve pure skini de kendime aldım. Detox serumu anneme aldım 50 yaş üzeri için öneriyorlar yeni çıkmış annemde kullanıyoruz onunda yorumlarını yazacağım smile ifade simgesi
DİPNOT 4: Hyalurondan sonra şimdi Q10 serumla devam ediyorum sonra ne yaparım henüz karar vermedim smile ifade simgesi Kullandıkça diğerlerinide yazarım smile ifade simgesi

Hiç yorum yok: