28 Temmuz 2015 Salı

GÖZ ALTI MORLUKLARINA ve GÖZ ALTI TORBALARINA ÇÖZÜM 17:

Slm kızlarcım,
Şaka maka göz altı morlukları ve göz altı tobaları ile ilgili 1 değil, 2 değil, 3 hiç değil tam tamına 16 paylaşım yapmışım bu konuyla ilgili. Peki bunları nasıl bulacaksınız grupta geçmiş gönderilere bakarak veya "http://makyajcarki.blogspot.com.tr/…/g%C3%B6z%20alt%C4%B1%2…" adresine tıklayarak tüm göz altı bakım kürlerine ulaşabilirsiniz.
16 paylaşımdan hangilerini uyguladın bilemiyorum ama göz altı morluklarını hallederiz , sıkıntı yok takma düzelir be kanka wink ifade simgesi
Bu yöntemi anniş ile beraber uyguladık gerçekten ilk uygulamada farkı görüyorsunuz smile ifade simgesi Aydınlık ve canlı bir göz altı sağlıyor. Bence torbalarıda yavaş yavaş indiriyor. Annemde indiğini gördüm smile ifade simgesi



Malzemeler :
Taze nane yaprakları (göz kararı istediğiniz kadar)
Aloe Vera Jel (ben LR'ın aloe vera konsantre jelini uyguladım ama sizde yoksa eklemeseniz de olur)
E vitamini kapsülü (gratisten aldım , eczanelerde de bulabilirsiniz , elinizde yoksa yerine üzüm çekirdeği yağı, a vitamini kapsülü,avokado yağı, kayısı çekirdeği yağı, badem yağı, zeytinyağı bunlardan herhangi birini de katabilirsiniz. Paşa gönlünüz bilir hiç katmayadabilirsiniz.)
Hazırlanışı :
Naneleri bir güzel yıkayıp havanda iyice eziyoruz. Cam bir kaba alıp üzerine bir miktar aloe vera jel ve 1 adet e vitamini kapsülü ekliyoruz iyice karıştırıp göz altlarımıza uyguluyoruz. Göz altında durmuyor o nedenle yatar pozisyonda uygulamanız daha faydalı olacaktır. Öyle şu kadar dakika bekletin diyemiyorum yanma hissi hisseder hissetmez soğuk su ile yıkayın. Ardından göz kreminizi uygulayın. Gün aşırı uygulama yapabilirsiniz.
DİPNOT : Her uygulama da taze hazırlamanız çok önemli...
Güzel ve Bakımlı günler hatun kişiler ...

Hiç yorum yok: