27 Mart 2015 Cuma

GÖZENEK SIKILAŞTIRICI, YAĞ DENGELEYİCİ MASKE (MAYDANOZ SUYU CANDIR )

Selam güzellerim,

Dün maydanoz suyu hazırladık eh onu bir kullanalım dedim. Bu tarifte babamdan=) Yakında yeni admini babam olarak görürseniz şaşmayın :) Bence işime göz dikti =)Neyse efenim büyük sözü dinledim ve maskemi yaptım. Anneme de sürdüm tabisi, babana dediğinizi duyar gibiyim amma velakin babam erkenden uyuduğu için maskeden nasiplenemedi. Kısmet, mukadderat , hayırlısı :)



Malzemeler :


Yeşil Kil
Maydanoz suyu
Kayısı çekirdeği yağı (yüzüm nemlensin kırışıklıklarada iyi geliyor)
Çilek yağı (yüzüm nemlensin , kırışıklıklarada iyi geliyor)


Hazırlanışı :


1 tatlı kaşığı kilin içerisine 10 damla kayısı çekirdeği yağı, 10 damlada çilek yağı koydum ve çok sıvı olmayan bir karışım elde ettim. Çok katı yaparsanız yüzünüzü tutmaz dökülüverir :) ben özellikle gözenek , yağlanma ve siyah nokta sorunu olan kısımlara sürdüm. Kuruyana kadar cildimde beklettim , yaklaşık 10 dakika ve önce ılık sonra soğuk suyla yıkadım :)


DİPNOT : Kurur kurumaz yıkayın, zaten ciltte taşlaşıyor... Boşa cildiniz kızarmasın...


DİPNOT 2 : Hangi kil hangi cilt tipleri için ?


Beyaz Kil : Normal ve Karma ciltler için uygundur. Beyaz kil gözeneklerde biriken toksinleri ve kirleri çıkararak cildi temizlemek için günlük olarak kullanılabilir. Bunların dışında cilt hücrelerinin yenilenmesine yardımcı olan beyaz kil, cildin genç ve sağlıklı görünmesini sağlar. Düzenli olarak kullanıldığında ilerleyen zamanlarda cilt pürüzsüzleşir ve kaymak gibi görünmeye başlar.
Yeşil Kil : Yağlı ciltler için daha uygundur. Gözeneklerde biriken kirleri çıkartarak siyah nokta oluşumunu önler. Akne ve deri döküntüleri için çok faydalıdır. Cilt hücrelerinin sebum üretimini denetleyerek yağ üretimini dengeleyen yeşil kil, toksinleride uzaklaştırır.
Sarı Kil: Ciltleri hassas ve Alerjik olanlar rahatlıkla kullanabilirler.


Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım

Hiç yorum yok: