27 Mart 2015 Cuma

BOTOKS/KIRIŞIKLIK ETKİLİ YAĞ BAL MASKESİ

Yüzümüze her çeşit maskeyi yaptık bir de göz çevremize uygulayabileceğimiz, DUDAK ÜSTÜ VE ÇEVRESİNDEKİ KIRIŞIKLIKLARA uygulayabileceğimiz (bu aralar mesajlarda bu soru çok soruldu) , alın kırışıklıklarına kısaca yüzümüzdeki tüm kırışıklıklara uygulayabileceğimiz  bir maske yapalım dedik . Annem serzenişte çünkü yüzüm düzeldi, çok güzel oldu gözlerime bir çare bul dedi bende hemen kolları sıvadım mutfağa koştum hepimiz için güzel bir maske hazırladım =)



Malzemeler :

1 tatlı kaşığı tereyağı    

1 tatlı kaşığı bal (evimizde maske için bal bulundurduğumuz doğrudur. Malum grip dışında biz pekmezciyiz)

Hazırlanışı :

 1 tatlı kaşığı tereyağını cam bir kaba alıyoruz. Birkaç dakika bekletip oda sıcaklığında yumuşamasını sağlıyoruz ben tatlı kaşığı yardımıyla birazcık ezerek krem kıvamına getirdim. 1 tatlı kaşığı balı ekleyip iyice karıştırdım. Kremden birazcık koyu bir kıvam elde ediyoruz. Yunmuş yıkanmış yüzümüzde kırışıklık gördüğümüz bilgelere uyguluyoruz. Yüzümüze sürer sürmez eridiğini tam bir kreme dönüştüğünü farkedeceksiniz. DİKKAT !!! Bütün yüze değil canlar sadece kırışık olan bölgelere uyguluyoruz. Kazayağı dediğimiz göz kenarlarına, göz altlarına, dudak çevresine , alın ve çene kırışıklıklarına olan bölgelerimize uyguluyoruz. 15-20 dk bekledikten sonra ıslak pamuk yardımıyla silebilirsiniz =) Haftada 2 kere uygulayabilirsiniz 3. uygulamada kırışıklıkların gözle görülür biçimde azaldığını farkedeceksiniz. Kızlarcım lütfen yüz kreminizi uygulamayı ihmal etmeyinnn!!!

DİPNOT : Ben hazırladığım maskeden temiz bir çay kaşığıyla bir miktar alıp , o çay kaşığındakileri anneme ve kendi yüzüme uyguladım. Çay kaşığını kullanın diyorum çünkü tabaktaki maskeden illaki artıyor benden tavsiye ekmeğinize sürün yiyin kalanını =) Boşa israf etmeyelim dimi ama =)

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım ...

Hiç yorum yok: