2 Şubat 2015 Pazartesi

REIPINOLA / GÖZ ALTI TOPARLAYICI JEL MASKE- ÜZÜM

Avatar oldum maskemi hatırlarsınız , orada göz altlarıma göz pedi uygulamıştım ve çok fazla soran olmuştu smile ifade simgesi


Sadece Gratis'lerde satılan bir ürün, fiyatı 14.50 TL, gördüğünüz kutunun içinden 5 çift maske çıkıyor, yani 5 kullanımlık.
Vaatleri ise şu şekilde;
* Ürün ince çizgilerin ve kırışıkların görünümünü azaltmayı
* Maske uygulaması ardından anında pürüzsüz ve dinlenmiş gözaltı
* Koyu renk halkalar ve şişkinliklerde gözle görülür azalma
* Taze ve aydınlık göz çevresi
* Uykusuzluk ve yorgunluğun sebep olduğu belirtilerde azalma
* Güneşe maruz kalmış göz çevresini dinlendirme ve tazeleme vaadinde bulunuyor.



Kullanımı:
Ürünün jelatinini ayırıp jel kısmı göz altınıza gelecek şekilde yerleştiriyorsunuz, o zaten biraz yapışkanımsı yani sert jöle kıvamlı olduğundan yerleştirdiğiniz yerde duruyor, yani gözünüzdeyken evin içinde televizyon izleyebilir, kitap okuyabilirsiniz. Uygulama süresi min.60 dk, isterseniz bütün gece boyunca gözünüzde kalabiliyor. Ben biraz huyluyum, çabuk tahriş olur cildim ve birşey cildimin üzerinde bişeyler batmaya başlarsa Allah o his bir türlü geçmek bilmez ve göz pedide biraz sert göz altıma yapıştırdığım da sanki derimi kesiyor gibi bir his yaşadım bununda nedeni maskenin sert yapıda olması. Ama uyuyunca bu his kayboldu smile ifade simgesi
Aldığım sonuçlar şu şekilde:
* Uykusuz bir gece geçirmeme rağmen gerçekten dinlenmiş,neme doymuş gözaltı
* Çok fazla koyu renk halka problemim yok ama bu aralar hafif bir morluk vardı uykusuzluktan dolayı , onlar geçmişti.
* Aydınlık bir göz çevresi sağlıyor morluklar gidince otomatikman göz çevresi aydınlanıyor.
* Beni rahatsız etmeye başlayan ve yorgun olduğum günlerde belirginleşen çok ince çizgilerim de 4-5 saat yoğun neme maruz kaldığından sabah kaybolmuşlardı.
Kırışıklığınız ve göz altı şişliğiniz çoksa MUCİZE BEKLEMEYİN!
Bence 30 yaşa kadar taş çatlasın 35 yaşa kadar kullanılabilir bir maske ve 30 yaştan sonra kolajen etkili maskeler var onlara yönelin derim smile ifade simgesi
Güzel ve Bakımlı günler diliyorum ..

Hiç yorum yok: