25 Şubat 2015 Çarşamba

Dermactin TS Collagen Essence Maske :

Yine bir kore ürünüyle karşınızdayım =)

İçeriğindeki saf kollajen sayesinde cildi yeniden yapılandırır, ince çizgi ve kırışıklıkların görünümünü azaltır, Cildi sıkılaştırarak, yoğun nem kazanmasına yardımcı olur. B-Glukan, Arginine, Lysine, ve antioksidanlar ile ciltte bariyer oluşturarak dış etkenlere karşı korur.Saf C Vitamini ile ciltte aydınlanma sağlar ve cilt tonunun düzeltilmesine yardımcı olur. Tüm cilt tiplerinin kullanımı için uygundur.

Kullanım Şekli

Haftada 1 veya 2 kez temiz ve kuru cilde direkt olarak uygulayınız. 20 dk. beklettikten sonra maskeyi çıkartınız.Sonrasında ihtiyaç duyulduğu taktirde ılık su ile durulanabilir.


Gelelim yorumlarıma :

İlk kullanımda woww aradığım maske bu bir maske kullandım hayatım değişti diyemeyeceğim ama piyasadaki muadillerine göre bide normal fiyatı 25 tl iken ben %50 indirimle 12.5 tl gibi bir fiyata aldığımdan ötürü fiyatına göre işlevi güzel :)

-Maskemiz KAĞIT şeklinde. Yüzde gerilme yok, temizleme derdi yok , aman konuşma kırışıklıkların artar derdi yok .Bide bu maskenin en süper yanı iki parça halinde uygulandığından ötürü çok çok daha kolay bir kullanımı var.

- Gözleri ve dudağı açıkta bırakan bu kağıt maskeyi uygulaması çok kolay (kağıt mendile serum sürmüşler gibi bir his oluştu içimde ve hala aynı görüşteyim). Önce yüzünüzü bir güzel temizleyip tonik uyguluyoruz. Sonra maskeyi yüzünüze düzgün bir şekilde yerleştiriyorsunuz. Maske 2 parça halinde olduğu için kullanımı acayip kolay =)

- Maskenin serumu yağlı tabaka tabaka ciltte kalan bir serum değil 20 dk içerisinde cildiniz emiyor ve maskenin kuruduğunu hissediyorsunuz. Zaten cildinizde kalan serum sıvısınıda  yani emilmeyen kısmı yıkayıp kurtulun diyorlar.

- Açıkçası bu maske cildimi parlattı ışıl ışılım fondötensiz gezdim diyemem ama çizgileri doldurduğu kesin birazda aydınlandı yüzüm.

- BENCE EN BABA ETKİSİ : Göz altlarınızdaki kırışıklıklara olan etkisi süper geçiriyor. Göz altlarımı daha bir sevdim bu maske sayesinde hatta bugün 4 saat uyudum ki bu durumda morluk şişlik ve kırışıklıklarda muhteşem bir artış oluyor. Ama bugün olmadı. Yüzüm daha bir genç duruyordu.

- Gözeneklerim sıkılaşmış sevdim bu durumu makyajımı çıkardığımda daha net fark ettim =)

- Yağlanma yapmadı. Sivilce yok =)

Etkisi bu şekilde =)

DİP NOT :Daha önce http://makyajcarki.blogspot.com.tr/2014/08/cettua-before-having-date-kolajen-maske.html bu yazımda CETTUA BEFORE HAVİNG DATE (KOLAJEN MASKE) yi tanıtmıştım ve cidden yüzüm üzerinde aydınlatıcı bir etkisi vardı. Fondötensiz gezsemde cildimde neme doymuşluk hissi veriyordu ama göz altlarıma kesinlikle etkisi olmamıştı.

DİP NOT 2 : GRATİS mağazasında satılıyor.

DİP NOT 3 : Tabi ki sevdiğim diğer güzel kolajen maskeler gibi gratis bunuda kaldırıyor !!! Bu ürün şua anda %50 indirimde gratislerde çünkü bir daha gelmeyecekmiş zaten işe yarar maskeleri daha dandik ve pahalı fiyattaki maskelerler değiştirdiklerini düşünmeye başladım hadi hayırlısı!!! Şu an hala bulabilirsiniz fakat stoklar tükenince bir daha gelmeyecekmiş!

DİP NOT 4: CETTUA BEFORE HAVİNG DATE (KOLAJEN MASKE) bu maskeyide uzun zamandır gratislerde bulamıyoruz. 5 farklı gratis mağazasında bulamadık !

Hiç yorum yok: