3 Ocak 2015 Cumartesi

Essence "all about matt!" Oil Control Make-up Base ( Uzun Süre Dayanıklı Yağ Kontrollü Fondöten Bazı )

Gratiste bulunca hemen kaptığım bu ürün için güzel bir yazı yazmak istedim. Biri bitmeden diğerini alıyorum hadi hayırlısı =) Ama ne yapayım tüm yabancı bloggerlarda görüyordum 2014 mart ayında gelecek gelecek denildi benim almam Aralık 2014ü buldu neyse ...


Gelelim ürüne bu ürün bize

- Uzun süre dayanan bir makyaj
- Pürüzsüz ve mat bir ten
- Gözenek görünümünü azaltma 
- Yağlanmayı geciktirme vaad ediyor.

Açıkçası benim cildim karma ve sadece T bölgemde yağlanma oluyor. Bu ürünü kullandığım zaman Parlama yaşamadım , gözeneklerim zaten ince çok belirgin değildi ve görünümünü daha da azalttı. Daha canlı bir görünüm verdi sanki ince çizgilerinde görünümü azaldı =) Arkadaşımda da bu ürünü denedik bu ürünü ve onun cildi oldukça yağlı gün sonunda bir miktar parlama yaptı aslında bu serinin pudrası da mevcut belki pudra yardımı ile kullansak dahada uzun süre dayanan bir ten makyajı elde edebilirdik.

* Ürünü ilk başta elinize sıktığınız zaman rakı beyazı bulanık bir renk elde ediyorsunuz. Ama cildinize yaydığınız zaman tamamen şeffaf bir hal alıyor.

* İnce ve hafif bir ürün. Öyle yoğun silikon özellik hissetmiyorsunuz bu nedenle gözeneklerin görünümünü tamamen kapatacağını düşünmüyorum.

* Canlı bir görünüm sağlıyor. 

* Ürünü yüzüme yaydığım zaman hafif ıslak ve yapışkan bir his verdi tek sevmediğim yanı bu oldu.

* Yağ kontrolü sağladı. Mat bir görünüm verdi.

* Makyajımın uzun süre parlamadan dayanmasına yardımcı oldu .

* Fondötenimi pürüzsüz uygulamamı sağladı.

* Az miktarda ürün uygulamam yeterli oldu. Bereketli bir ürün gibi ;)

Benim deneyimlerim bunlar kızlarcım =) Bence yağ kontrolü için oldukça güzel bir ürün ama gözeneklerinizin görünümünü de büyük ölçüde azaltmak istiyorsanız hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Fiyatına göre performansı oldukça güzel bir ürün =)

DİPNOT 1 : Makyaj bazı nedir? yazım için linke tık tık =)
http://makyajcarki.blogspot.com.tr/2014/09/makyaj-baz-primer-baz-nedir-ne-ise.html

DİPNOT 2 : Kullandığım diğer makyaj bazlarının yazısı için linke tık tık =)
http://makyajcarki.blogspot.com.tr/search/label/Makyaj%20baz%C4%B1

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...






Hiç yorum yok: