9 Aralık 2014 Salı

KENDİ OJEMİZİ KENDİMİZ YAPALIM =))

  Çok özel bir gününüz var süper bir elbise seçtiniz o güne özel elbisenizle aynı tonlarda bir oje aradınız taradınız yok arkadaş elbisenizle aynı renkte oje bulamadınız!!! Kaderinize lanet etmeyin , Dananın kuyruğu bulamadığınızda değil , vazgeçtiğinizde kopuyor. Çünkü vazgeçersen mükemmel görünme şansını kaybedersin  Hemen bu durumda saksıyı çalıştırıp renksiz , tırnak parlatıcı ojelerden alıyoruz evet evimizde kesinlikle far paletimiz vardır ve eminim o palette elbisenizle çok uyumlu duracak bir far vardır .

Ya da

  Elimizde yine kullanamayacağımız renkte farlar mevcut ama oje yapsak güzel durur biliyoruz.Birde şeffaf , renksiz ojeler daha ucuz 1 lira veya 50 kuruşa bulabiliriz  Kendi sevdiğimiz renklerde ojeler yapabiliriz  Bu çok ilham verici bir durum 




NASIL YAPIYORUZ:

Şeffaf renkli oje
İstediğimiz renk far 
Karıştırmak için uzun ince çubuk
Beyaz Kağıt

  Farı bir kürdan ,veya çay kaşığı yardımıyla kazıyoruz, Kağıdımızı huni haline getirip ucundan küçücük bir miktar kesiyoruz ve kağıttan yaptığımız huni yardımıyla farlarımızı ojenin içine aktarıp güzelce çalkalıyoruz ve kullanıyoruz. Farı ne kadar katmalıyız diyeceksiniz biliyorum ama renginin ne kadar koyu olmasını istiyorsanız o kadar fazla katmalısınız 

DUYGUSAL ANLAR: Küçükken anneme oyun hamurları zararlı demişlerdi bende fena halde oynamayı severdim çiçek böcek yapardım bide kokusuna bayılırdım sürekli koklardım bir ara oyun hamurlarının parfümünü çıkardılar diye hemen gidip aldım. Neyse Annecim de bana her hafta hamur yoğurur içine gıda boyası atardı renklensin diye Akşama kururdu ve ertesi gün oynanmazdı. Elimde birazcık boya olurdu ama çıkardı . Güzeldi çünkü sevgi ve emek vardı 

Güzel ve Bakımlı tırnaklarınız olsun diyorum 



Hiç yorum yok: