15 Aralık 2014 Pazartesi

DETOX İÇECEĞİ ( Zayıflatan, enerji sağlayan, hazımsızlıklara iyi gelen, cildi güzelleştiren, sivilce ve sivilce izlerine iyi gelen , Et beni sorununun çözümü)

Cuma spordan bi geldim babam sebzeleri hazırlamış detox içeceği hazırlıyorum size dedi  Televizyonda gördüm çok faydalı için istedim bide senin gelişini bekledim taze taze iç diye dedi  Sonra yardım ederken annem de babam da fotoğrafını çekte grubuna koy dediler Dedim hafişim bile alışmış grup olayına. Neyse aslan kaplan babam sayesinde sizinle bu güzel içeceği paylaşıyorum 

Detox içeceği nedir ? Neden içelim ?
Detoks içecekleri cilde parlaklık verir, bazıları daha derin bir uyku uyumanızı sağlar, bazıları da daha az stresli bir gün geçirmenizi sağlar. Detoks içecekleri gün içinde ihtiyaç duyduğunuz enerjiyi artırabilir, sindirim sorunlarınızı ortadan kaldırabilir ve dolaşım sisteminizi düzenleyebilir. Bu yüzden detox içeceklerinin içine sindirim sistemini kolaylaştıracak yeşil renkli içerikler ekleyebilirsiniz. Hatta biz tamamen yeşil renkli sebzelerle yaptık diyebilirim 


Nasıl HazırlaNır?
Malzemeler :
5 bardak su
1 limon suyu
3 cm taze zencefil
1 adet salatalı
Marul
Tere
Roka
Maydanoz
Dere Otu
(evdeki bütün yeşil renkli sebzeler olur ıspanak bile katabilirsiniz)
Hazırlanışı:
Önce malzemeleri bir güzel yıkayıp suyunu alıyoruz. Ardından iri parçalar halinde bıçak kullanmadan elimizle bölüyoruz. Daha sonra Tefal Smart mutfak robotunun önce karıştırma haznesine atıp küçülttüm sebzeleri. daha sonra blender haznesine alıp su ekledim içine ve posasını süzüp suyunu aldım sonuç görüldüğü gibi  Tadına hayran olmadım açıkçası ama detox etkisi için içtim onu takip eden 4-5 gün boyunca cildim parladı resmen bide laf aramızda kabızlık sorununuda çözüyor. Bide zayıflamaya epey bi faydası var. Sivilceleriniz , sivilce izleriniz varsa üzerine sürün harika gelecek  Et beni sorunu olanlar sonradan çıkan et benine de çok faydalı 13 gün tüketince et benini geçiriyor 

DİPNOT: Bugün yeniden yapacağım içine yeşil elma suyu ve ananas suyu ekleyeceğim daha lezzetli olsun diye  13 gün tüketmeyi düşünüyorum sizde tüketin hep beraber güzelleşelim 

Güzel ve Sağlıklı günler diliyorum ...

Hiç yorum yok: