27 Kasım 2014 Perşembe

GARNİER OLİA 10.0 EKSTRA AÇIK SARI BOYAMA VE SONUCU ( SAÇLARINIZDA HANGİ BOYAYI KULLANIYORSUNUZ ? SORUSUNA İTHAFEN )

  Zamandan ve bütçemden tasarruf etmek adına 1 senedir dip boyamı kendim yapıyorum... Ayrıca malum sarı saç rengini elde etmek için kuaförler oryal kullanıyorlar ve buda saç uçlarımın iyice kopmasına ve kırılmasına neden oluyor. Birazda bu durumdan kendimi kurtarmak adına boyamı kendim yapmaya karar verdim. Peki daha önce nerede boyatıyordum https://www.facebook.com/groups/37047133636/?fref=ts ismail topal kuaförde boyatıyordum ve çok memnundum halada çok memnunum düğün saçım, kına saçım, özel zamanlarda saçlarımı her zaman gözüm kapalı emanet ederim. Hem güler yüzlü hem kaliteli hemde anlayışlı bir kuaför =)

   
    Bu boya ile ilgili yorumları daha önce http://makyajcarki.blogspot.com.tr/…/garnier-olia-senin-ici… yayınlamıştım. Bu linke tıklayarak ulaşabilirsiniz=)


   Saçlarınızı Boyarken DİKKAT!!!

*Öncelikle kutu boyayla saçınızı boyayacaksanız kullanma kılavuzunu mutlaka okuyun.

* Daha önce saçınızı hiç boyamadıysanız minik bir bölümde test edip boyanın cildinize herhangi bir alerjik durum yaratıp yaratmadığını test edin.

* Saç boyasının zararlarını önlemek için yıkanmamış, kirli saçınıza boyayı sürün.. Saçımızda ki doğal yağlar boyanın kimyasal etkisine karşı bariyer görevi görüyor.

* Mutlaka eski kıyafet giyin ve kutu içinden çıkan eldivenleri takın.

* Boyanın teninize bulaşmaması için alnınıza kulaklarınıza biraz vazelin sürün. Saçınıza gelmemesine özen gösterin.

* Saçlarınınızı boyamadan önce saçlarınızı pens ile bölümlere ayrırsanız daha rahat bir uygulama yaparsınız.


NOT: Ben güzellik kursunda saç boyama konusundada hocamız bize eğitim verdiği için ve birazda elim boyama işlemine yatkın olduğu için kendim boyuyorum siz kendiniz boyamak zorunda değilsiniz. Bilmiyorsanız macera aramayın arkadaşlar ya da bir bilen kontrolünde bu işlemi yaptırın. Kuaförünüze boyanızı götürerek cüzi bir ücret karşılığı boyatabiliyorsunuz unutmayın!!

- Kutu içerisinden Oksidan krem, krem boya, ipeksi parlaklık bakım kremi ve siyah uzun gerçekten kaliteli eldivenler çıkıyor.

- Eldivenleri çok kullanışlı uzun ve siyah olması elden kolay çıkmaması ekstra avantaj sağlıyor

- İlk olarak tüp boyayı, boyama kabına sıktım , krem kıvamlı diğer boyalar gibi katı formda değildi.

- Üzerine Oksidan kremini ekledim.

- İçerisinde pütürler kalmayacak şekilde karıştırdım. Gerçekten kötü bir kokusu yok hafif çiçek kokusu var oda sizi rahatsız etmiyor .

- Karışımın ilerleyen dakikalardaki hali yavru ağzından pembeye dönük bir renk aldı .

- Parça parça ayırarak sürdüm. Yalnız birşey belirtmeliyim boya baya sıvı halde evet uygulama kolaylığı sağlıyor fakat saçtan akıyor tek kötü yanı bu galiba ama avantajlı yanı da bu çünkü yumuşacık ve çok kolay uygulanıyor saça =)

- Uzun saçımın dibine uyguladık ve 2 kutu tüm saça yetti ama artmadı=(


- Saçımda 45 dakika beklettim doğal içerikli bir boya olduğu için açma işlemi biraz uzuyor ve sapsarı saçlar elde etmiyoruz. Koyu sarı çıkıyor ilk başta bir sonraki dip boyada ben aylık olarak dip boyamı yapıyorum, sarı tona ulaşıyor. Böylece yavaş yavaş saçımı istediğim renge açmış oluyorum =)

- Yıkama sonrası saç yumuşacık ekstra bakıma gerek kalmadan kolay taranan canlı saçlar elde ediyoruz.


Ben bu renkten oldukça memnun kaldım umarım sizde memnun kalırsınız.

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum.

Hiç yorum yok: