16 Ekim 2014 Perşembe

Loreal Üç Etkili Rahatlatıcı Yıkama Jeli

 Son zamanların en popüler sorusu cildini hangi ürünle temizliyorsun? Kızlarcım cildimi yaklaşık 1 yıldır bu ürünle temizliyorum. Ürün bitmeden indirimlerde yedekliyorum =)


  Evet bendeki ürün farkettiğiniz gibi  Hassas ciltler için olanı . Cildim aslında bildiğiniz gibi karma ama ben genelde hassas ciltler için olan ürünleri kullanıyorum çünkü cildim çok hassas ve kışın kuruma ve kızarıklık problemleri yaşıyorum.Bunun sonucunda pul pul görünümlü kaşınan bir ciltle başbaşa kalmak istemediğimden hassaslık benim için daha ön planda diyebilirim.Tüm bu sorunlara çözüm olduğu için bu ürün her zaman benimle diyebilirim  Her cilt tipine özel serisi bulunuyor toniğinide en kısa zamanda paylaşacağım.


  Neden kullanıyorum?

1-) Cildimde kızarıklık yapmıyor: Evet seninde cildinde benim gibi hassassa kızarıklık genelde kaçınılmaz son ama bu ürünü kullandığım günden beri kızarıklık yaşamıyorum.

2-) Cildimde kaşıntı, pullanma, tahriş yapmıyor.

3-) Cildimi başarılı bir şekilde temizliyor.

4-) Kremsi yapısı ile uygulama kolaylığı sağlıyor.

5-) Cildimde gerginlik yaratmıyor.

6-) Arındırılmış ve parlak bir cilt sağlıyor.

7-) PARFÜM ve SABUN İÇERMİYOR!

8-) Parfüm içermediği için bazıları kokusunu sevmiyormuş ama herşeyiyle benim bebeğim diyebilirim =)

9-) Kilitli kapağa sahip kapağı açtığınızda küçücük bir delikten az miktarda ürün geliyor ve ürün israfı olmuyor.


10-) Sıvı bir yapısı var bu nedenle az miktarda ürün tüm cilde yetiyor.

11-) Cildi kurutmuyor! Çünkü kremsi ve hafif  bir yapısı var.

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: