6 Ekim 2014 Pazartesi

Cildi Pürüzsüz Gösteren Fondöten Karışımı ;

Özel günlerimin vazgeçilmezi bu karışım  Hazırladığım bu karışımı fondötenmiş gibi cildime sürüyorum tek bir farkla içine nemlendirici ve makyaj bazı kattığım için tek adımda tüm makyajımı sonlandırmış oluyorum Sadece bu ürünü kullanarak cilt makyajımı sonlandırmış oluyorum. Bu karışımı neden yapıyorum fondöteni hafifleştirip sağlamlaştırmak için. Cildimde renk eşitliği sağlıyor ve yapay bir görünüm oluşturmuyor. Canlı, doğal , sağlıklı ve pürüzsüz bir görünüm oluşturuyor 
Malzemeler;
BB krem
Fondöten
CC krem (kullanmasanızda olur! Bende vardı kullandım!)
Makyaj bazı
Nemlendirici
Hazırlanışı:
Karışımı kendi ihtiyacımız olan miktarlarda göz kararı hazırlıyoruz. Miktar vermememin nedeni daha ince yapılı olsun isteyenler BB ve CC krem miktarını fazla tutarak. Kuru cilde sahip olanlar nemlendirici ve BB krem miktarını fazla tutabilirler. Karma ve yağlı cilde sahip olanlar nemlendiriciyi ve BB kremi daha az kullanabilirler . Parlamayı önlemek için Makyaj bazını biraz fazla koyabilirsiniz. Elinde CC krem olmayanlar hiç CC krem katmayabilirler. Elinde birden fazla BB kremi olanlar 2 çeşit BB krem katabilirler. Yani burdaki amacımız daha naturel görünümlü cildimizle bütünlük sağlayan ve pürüzsüz görünüm yaratan kendi cildimize uygun fondöteni hazırlamak. Hatta koyu renkli fondötenlerinizi bu yöntemle daha açık renkli hale getirebilirsiniz.
The boy shop- tea tree bb krem , Flormar makyaj bazı, Rimmel wake me up fondöten, Flormar CC cream, Diadermine nemlendirici krem kullandım.
Benim seçtiğim ürünler kendi cildime göre siz kendi elinizdekileri kullanacaksınız. İlla bu marka ürünlerle yapmanız gerekmiyor.
Makyaj bazı olmasa olur mu? Hayır olmaz burda asıl işi makyaj bazı yapıyor hem cilde kolay yayılmasını sağlıyor hemde parlamayı engelliyor.
CC kremim yok bu karışımı hazırlayabilir miyim? CC krem olmasa da olur! bende bulunduğu için hemde cilt tonu eşitlemeye yardımcı olduğu için kattım.
DİPNOT : Fondöteni nasıl seçmeliyim sorusu gelecek biliyorum. Açıklamıştım uzun uzun anlatmıştım ama tekrar yazıyorum.
Fondöten seçimi yaparken bilek içi ve boyun bölgesinde deneyebilirsiniz çenede olabilir renk farkı olmaması gerekir. Bunun için cilt alt tonu önemli ve ben cilt alt tonunuzu nasıl bulacağınızla ilgili yazı paylaşmıştım. Neyse kısaca bir miktar fondöteni bileğe ya da boyna uygulayın ve gün ışığına çıkın baktınız renk farkı yok o fondöteni alabilirsiniz. Cildiniz yağlıysa mat fondötenler, cildiniz kuruysa yağlı nemlendirici etkili fondötenler kullanmalısınız.
Güzel ve Bakımlı günler diliyorum..

Hiç yorum yok: