7 Eylül 2014 Pazar

Watsons Köpüklü Ayak Spa Masaj Aleti ( Ayak Bakımı , Çatlamış ve Bakımsız ayaklara son)

 Ayaklarınız vücudunuzun tüm yükünü taşıyan , ayakkabıların içinde haşatı çıkan , küçücük bir masajla vücudunuzu şarj edilmiş gibi canlı ve enerjik hale getiren en önemli organınız. O zaman lütfen bakım yapınız :P

 Watsons indiriminden faydalanarak aldığım severek kullandığım bir başka teknolojik alet daha, ilkini biliyorsunuz  "watsons yüz saunası" o cilt bakımının kralı , bu ise ayak bakımının kraliçesi ... Watsonsta gönüllerin celebrity'si :))

  Biliyorum tam bir keyif insanıyım. Ayaklarımı ılık suya koyayım o fokurdasın, titresin , masaj yapsın ben kahvemi içeyim. 20 dk sonunda yumuşamış ayaklarımı çıkarayım ayak törpüsü ile ovalayıp ölü deriyi alayım, sonra havlu yardımı ile ayaklarımı kurulayıp vazelin süreyim , ardından ayak bakım kremimi sürüp ayak nemlendirme çorabımı giyeyim ve evet bir kaç saat sonra bakımlı yumuşacık ayaklar bana gülümsesin =) [çatlaklarınız varsa haftada 3 defa bu işlemi yaparak çatlaklarınıza elveda diyebilirsiniz. ]

    Kısaca biz cihaza yorgun ayaklarımızı sunuyoruz o da bize günün yorgunluğunu üzerinden atmış canlanmış ve rahatlamış ayaklar veriyor . Oldukça makul bir anlaşma :)



   Ürün özelliklerine bakacak olursak:

- Suyu kendisi ısıtmıyor ısıttığınız suyu koyuyorsunuz (ben suyu ılıştırıp kullanıyorum) fakat masaj aletimiz suyun soğumasını engelliyor. Isıtmıyor ama soğutmuyor da =)

- Masaj Aletimiz hem masaj , hem titreşim hemde köpüklerle ayaklarınızı şımartıyor sizi rahatlatıyor.

- Üç farklı fonksiyona sahip:
1) Sadece masaj; susuz da yapabilirsiniz su ile de.
2) Masaj ve köpük artı ılık tutma özelliği
3) Köpük ve ılık tutma özelliği.
Bu özelliklerden birini seçerek kendinizi şımartmaya başlayabilirsiniz. benim tercihim tüm özelliklerini kullanabildiğimiz 2. seçenek =)

- Cihaza max. yazan yere kadar suyu koyup çalıştırıyoruz fakat benim tavsiyem köpüklü masaj kullanacaksanız max yazan yerin 1-2 parmak altına kadar su doldurmanız çünkü kabarcık çıkartırken etrafa sular sıçrayabiliyor.

- Cihazı düz bir zemine koymanız çok önemli. Su sıçrattığı için benim gibi altına havlu da serebilirsiniz =)

- Ayaklarınızı suyun içine koyduktan sonra cihazı çalıştırıyoruz, ayaklarımızı çıkarmadan cihazı kapatıyoruz. Cihazın alt kısmına su sıçramaması önemliymiş haklılar sonuçta elektrikli bir alet.

- Ürünü yıkamıyoruz peçete yardımı ile siliyoruz . Bu nedenle ayaklarınızı güzelce yıkayıp, peelingledikten sonra temiz ayakları cihaza sokmak daha akıllıca bir hareket olacaktır.

- İsterseniz içine bir kaç damla ayak masaj yağı katabilirsiniz =)

  Biliyorum farklı bir paylaşım yapacaktım ama ayak bakımını nasıl yapmalıyız? topuk çatlaklarına öneriniz nedir? sorularını da aradan çıkarmak istedim =)

   Ben kullandım memnun kaldım umarım sizde kullanıp memnun kalırsınız.

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum.
 

Hiç yorum yok: