4 Eylül 2014 Perşembe

TÜYLERİNİZİ AZALTAN YÖNTEMİ AÇIKLIYORUM ;) Bir küçücük kıl meselesi :P

  Tüm kadınların baş belasıdır vücut kılları, erkeklerdeki kıllar onları gururlandırıp sevindirirken. Kadınlardaki kıllar tiksinti verici ve iğrendirici olarak tabir edilmektedir. Sizlere bu sorununuzu bir nebzede olsa azaltacak,tüyleriniz incelip azalmasını sağlayacak. Sabrederseniz kesinlikle %100 etkisini göreceğiniz yöntemi açıklıyorum.

MALZEMELER: 
Limon Suyu
Tuz
Nane 



HADİ YAPALIM O ZAMAN:

  Tüylerimizi önce güzelce kökünden alıyoruz(jilet,tüy dökücü krem,epilatör,cımbız vb olmaz) daha sonra hiç su değdirmeden limon suyunu sürüyoruz ve üstüne kalın tuz(turşu tuzu diye tabir edilen) sürüyoruz. Eğer evinizde kalın tuz yoksa sorun değil normal tuzda olur.Hatta limonun içine tuzu katıpta sürebilirsiniz bu işlemi kurudukça tekrarlıyoruz 1 saat boyunca . O gün boyunca karışımı uyguladığımız bölgeye su değdirmiyoruz. Gelelim nane çayının faydalarına bu yöntemi uyguladığınız günlerde ve sonraki günlerde nane tüketirseniz kıl hormonlarını tam tersi olarak çalıştırıyor. Deneyin memnun kalacaksınız 

(Bu arada insanlarda tüy olmaz kıl olur ! Bilerek tüy yazdım daha bi hoş geliyor kulağa ,kıl demeyi sevemedim canlarım )

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: