9 Eylül 2014 Salı

THE BALM- " TİME BALM " MAKYAJ BAZI :

  Severek kullandığımız son zamanların en popüler makyaj markası The Balm 'in makyaj bazından bahsetmek istedim . Ürünün özelliklerine bir bakalım ;)



-Ürün koruması var ürünü ilk açanın siz olduğunu bilmek rahatlatıcı.
-Ürünün uç kısmı oldukça minik olduğu için istediğiniz miktarı rahatça alabilirsiniz. Ürün israfı olmaz.
-Jel kıvamında bir yapısı var.Aslında vazelinimsi jelimsi bir yapısı var ne çok sıvı nede çok katı ideal. Bu yüzden küçük bir miktar tüm yüzünüze yetiyor. Ayrıca güneşe maruz bırakmayın erimiş halde çıkıyor =(
-Ürün çabuk emilip yüzü kaplıyor bu yüzden ne kadar ürün kullandığınıza dikkat etmelisiniz.
-Evet içeriğinde paraben yok. The balm ürünlerinin genel özelliği bu.
-İçeriğinde silikon var fakat makyaj kalıcılığı için silikon şart!
-Cildimde kadife hoş bir his bırakıyor gözenekleri dolduruyor ama gözenekleri iyileştirme etkisi yok. Bu yüzden ürünü kullandığınızda sık sık peeling yapın derim.
-Her ne kadar matlaştırma gibi bir vaadi olmasa da cildimin daha geç yağlanmasını, parlamasını sağlıyor.
-Makyajınızın normal seyrinden 2-3 saat kadar uzun dayanmasını sağlıyor.
-Kokusu rahatsız edici diyen bloggerlar var ama ben rahatsız olmadım. 



                                                   
  Temizlenmiş cildimize nemlendiricimizi uyguladıktan sonra, bazımızdan elimize az miktarda alarak tüm yüzümüze yayıyoruz ve 4-5 dakika bekliyoruz ardından fondötenimizi sürüyoruz.

  Kısaca severek kullandığım iyi ki almışım dediğim bir makyaj bazı. The balm ürünlerinin birçoğu bende mevcut ve severek kullanıyorum.  


Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: