14 Eylül 2014 Pazar

Rival de Loop Makyaj Bazı

  Rossmannlarda kolaylıkla bulabileceğiniz bir ürün kendisi Rival de Loop markasının ürünlerini çok methettiler özelliklede Alman markası olması herkesi daha fazla cezbetti. Bende bu akıma uyup bir yerlerden başlamak lazım dedim. Galiba başladığım nokta yanlış seçim!



* Beyaz plastik bir tüp içerisinde minicik ve sivri uca sahip bir ürün.

* Ürün dış kabının rengiyle uyum içerisinde aydınlık görünümlü beyaz simli bir ürün.

*  Ürün fazla sıvı, gerçekten çok akışkan bir yapısı var.



*  Sıvı formda bir ürün olduğu için kolayca dağıtılıyor.

*  Az miktarda ürün tüm cildinize yeterli geleceği için bereketli bir ürün.

*  İçerisinde krem varmış gibi ciltte kolayca emiliyor fakat sonra bir kuruluk hissediyorsunuz. Makyaj bazlarındaki o kadifemsi dokuyu hissedemiyoruz. Cildimizin üzerinde ince gergin bir tabaka hissi oluşuyor.

*  Cilde ıslak görünüm vermek için fondötenin üzerine uygulanabilir olduğu görüşündeyim ;)

*  Makyaj bazı olarak yapısının ince ve yetersiz olduğu inancındayım.

*  Cilde düzgün yayılırsa hafif aydınlık bir görünüm veriyor parıl parıl parlamıyorsunuz.


*  Benim için ne makyaj bazı ne de aydınlatıcı görevini yerine getirmiyor.

*  Fondötenin dayanma süresini uzatmıyor ama fondötenin altına uygulandığında canlı ve genç bir görünüm kazandırıyor.

*  Ciltte , tahriş, kızarıklık yapmıyor. Hassas ciltler için uygun bir ürün.

*  Rival de Loop ürünlerinin fiyatı oldukça makul hatta ucuz.

  Aldığıma pişman olmadım fakat almasam da olurmuş dediğim. Yokluğu boşluk yaratmayacak bir ürün. Bir daha alırmıyım almam galiba :)

DİPNOT: Ürünü ilk aldığımda Loreal lumı magıque makyaj bazına benzer olduğunu düşünmüştüm fakat hiçbir benzer yanının olmadığını farkettim!  Loreal lumı magıque ciltte mat ama aydınlık bir görünüm bırakırken , bu ürün  ıslak ve canlı bir görünüm sunuyor ;)

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum.

Hiç yorum yok: