14 Eylül 2014 Pazar

MAX FACTOR MİRACLE TOUCH FONDÖTEN

  Pata krem formlu ilk ürünüm. Pata krem ne olaki, sert sert kullanılmaz o şimdi yanlış anlayışımı kıran on numara beş yıldız yüzümde dağılan şaheser bir fondöten kendisi.

   Sorunum şuydu ki ben real technique stippling fırça ile sürüyorum fondötenlerimi, tabi yine araştırmacı kişiliğimin etkisiyle fırçamı şampuanlı zeytinyağlı bir karışım ile yıkadım. Ve sonuçç leş gibi zeytinyağı kokuyor. Tamamiyle benim elimin ayarsızlığı zeytinyağını azıcık koymam gerekirken haddinden fazla koyarak fırçamı zeytinyağına bulamışım resmen ve ilk kurbanımda bu ürün oldu içinde birazcık gezdirmemle zeytinyağı kokusu fondötenime de sindi :( Neyse ki bir süre sonra koku geçti ;) 



    Fazla hikaye anlatıyorum neyse ürüne geri dönelim ;

* Max Factor adı bu ürünü almam için yeterli geldi ve ilk pata krem yapılı fondöten deneyimimi sağladı. Fondöten cam bir ambalajda bize sunuluyor. Ambalaj 2 kısımdan oluşuyor. Alt kısmı çevirerek açıyoruz ve katı görünümlü fondöten karşımıza çıkıyor. Üst kısım ise açılıp kapanır kapak ve içerisinden sünger çıkıyor fotoğraflarda da görüldüğü gibi hiç kullanmadım bu süngeri çünkü böyle süngerler ürünü çok fazla emiyorlar ama zor durumlarda makyaj tazeleme amaçlı kullanılabilir. Aslında bu üst kısma ayna konulabilir olmasına rağmen ayna koymamalarıda eksi bir olay...



* Ürüne bakıldığında katı formda olsa da elinizle veya fırçayla sürerken birden likit fondöten kıvamına geliyor ve yumuşuyor. Sanırım "Liquid illusion" denmesinin sebebi de bu.



*   İnce yapılı gibi dursa da kapatıcılığı tende duruşu bir harika. Altına makyaj bazı uygulayarak, fondöteni cildinize sürerseniz hem örtücü hem de pürüzsüz bir görünüm elde edersiniz.



*  Kısa sürede biten bereketsiz bir ürün bence =(

*  Cilt kusurlarını maske  görünümü yaratmadan kapatıyor. 

*  Canlı ve doğal bir görünüm sağlıyor.

*  Kalıcılığı güzel ve ciltte sivilcelenme yapmıyor.

*  Benim yoğurt beyazlığındaki cildime 45 Warm Almond uyguluyorum, pembe alt tonlu bir ürün ama cildimle bütünleşiyor diyebiliriz. Sarı alt tonlu olsa daha iyi olabilirdi tabi.

*  Yağlı ve benim gibi karma ciltler gönül rahatlığıyla uygulayabilir ama üzerinden transparan bir pudra ile geçmeniz daha yararlı olur düşüncesindeyim ;)

*  Ürünün tek dezavantajı fiyatı biraz uçuk , sizde benim gibi watsons indiriminden alın derim =) Ben yarı fiyatına almıştım.

Kısaca severek kullanılası bir ürün , indirimde kaçırmayın alın derim :)

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...


Hiç yorum yok: