15 Eylül 2014 Pazartesi

Katı Hindistan Cevizi Yağı ile Yıpranmış Saç ve Kırık Saç Uçlarına Bakım ;

  Hindistan Cevizi yağını kaşıma , kirpiğime süren insanım beni bilirsiniz doğal yolları olabildiğince tercih ederim ;)

    Hindistancevizi yağı saçlar için en iyi ve en doğal besleyicilerden biridir. Hindistancevizi yağı ile saça düzenli olarak masaj yapıldığında ya da duştan sonra saç şekillendirici olarak kullanıldığında saç derisini kuru bile olsa kepek ve bitlerden arındırır, saçların uzun ve güçlü olmasına katkı sağlar.




   Ben bu ürünü saç uçlarıma , saç diplerime uygulayıp bekletiyorum , 2-3 saat saçımda kalıyor her yarım saatte birfön tutarak yağın tekrar erimesini sağlıyorum , çünkü fotoğraflarda da gördüğünüz gibi katı formda bir ürün ve çabuk donuyor. Sürerken elinizin ısısıyla eriyor ve kolayca saçlarınıza yedirebiliyorsunuz. Bu uygulama yöntemiyle kırık ve yıpranmış saç uçlarınızdan kurtuluyorsunuz ;) Ayrıca saçı besliyor, nemlendiriyor ve hızlı uzamasına da yardımcı oluyor.



    Hindistancevizi yağı cilt için mükemmel bir masaj yağıdır. Tüm cilt tipleri için etkili bir nemlendirici olarak kullandırılabilir ve tüm kış boyunca kuruyan cilt oluşumuna karşı faydalıdır. Yağın, birçok anti bakteriyel ve antiseptik özelliği vardır. Bu sebeple, ciltte oluşan kızarıklık, döküntü, isilik ve kabarmaların azalmasına yardımcı olur. Ayrıca, psoriyazis (sedef), dermatit (cilt iltihabı), egzama ve diğer cilt enfeksiyonların tedavisine yardımcıdır.


   
  Ürün cam kavanoz içinde. 250 gr ve katı formda bulunuyor bu sizi yanıltmasın elinize aldığınız anda sıvı forma dönüyor. 




Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...


Hiç yorum yok: