4 Eylül 2014 Perşembe

HIZLI SAÇ UZATMA ve SAÇ ÇIKARMA 4 : SİNAMEKİ KÜRÜ

  Rapunzelin türkiye şubesi olmak istiyorum, upuzun gür ve bakımlı saçlarımla blendax reklamlarında oynamaya aday olucam, ahenkle horon tepen saçlarım olacak diyenler buraya size şöyle en önden yer ayırttım ;)



Hazırlanışı:

1 tutam sinameki 1 çay bardağı suda kaynatılacak.5-10 dakika demlenecek.
Süzülüp ılıdıktan sonra içine bir kapak tatlı badem yağı + bir bemiks ampul koyulacak.Kuru saçlar için bu formüle menekşe yağı,jojoba yağı ve hint yağıda ekleyin.
Saç diplerine masaj yapılarak sürülecek.
4-5 saate yakın bekletip yıkanacak. Poşet, sıcak havlu vs. sararsanız daha etkili olur.



DİPNOT:Bu kür 8 hafta boyunca haftada 1 defa yapılacak. Sonra 2 hafta ara verilecek.

DİPNOT2: Kokusunu çok sevmedim o yüzden içine birkaç damlada hindistan cevizi yağı kattım. Siz dahada güçlü saçlarım olsun isterseniz argan yağıda katabilirsiniz  Ben argan yağı serumu kullandığım için katmadım 

DİPNOT 3: Sarı saçlılar aman dikkat birazcık saçta turunculuk yapıyor...

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: