17 Eylül 2014 Çarşamba

Dirty Works Stop Puffy Eyes Eye Cream (Gözaltı Morlukları ve Şişlikleri İçin Göz Kremi)

   Yurt dışında bloggerların gözdesi bir üründü. Türkiyeye de gelse diye imrenerek bakardım. Sonunda Gratis bu sesimi duymuş olacak ki getirdiler ve gelir gelmez üründen 1 tane kaptım.


     Ürün ilk başta ambalajıyla cezbediyor. Bence bir çok marka etkileyici ambalajlarıyla ürünün satışını yapıyor :) Hadi bakalım neler yapıyormuş bakalım ;)


* Ürünün tüp içerisinde olması benim için çok büyük bir artı ve ince ucu sayesinde yeterli miktarda ürünü elinize sıkıyorsunuz, bu şekilde daha hijyenik olduğunu düşünüyorum ;)


* Ürün 15 ml fakat miktarıaz diye üzülmeyin çünkü az miktarı bile gözlere yettiği için oldukça bereketli bir ürün. Her  iki gözünüzede mercimek tanesi kadar ürün kullanmak yetiyor.

* Ürün fotoğrafta da gördüğünüz gibi beyaz renkli bir krem fakat yapısı biraz daha losyon gibi sıvı.

* Kokusuz bir ürün bu da demek oluyor ki parfümsüz buda benim gözümde ürünü bi tık yukarı taşıyor ;)

* Ürün shea yağı ve E vitamini içeriyor.

* Ürünün vaadi başlıktan da anlayacağınız üzere gözdeki şişlikleri ve göz altı morluklarını aza indirmek. Ve bu vaadi yerine getiriyor. Ben geceleri geç yatan gündüzleri erken uyanmak zorunda kalan biri olarak sabahları şiş gözlerle uyanmaya alışık biriyim uyanır uyanmaz yüzümü yıkar göz altıma hemen bu kremi sürerim ve ben ayılana kadar göz altımdaki şişliklere veda etmiş olurum. Göz altı morluklarına gelince benim morluklarım yok fakat en yakın arkadaşımın göz altı morlukları var oda memnun kaldı ve bu ürünü resmen indirimlerde stokluyoruz :)




* Ürünün nemlendirmesine gelince benim göz altım kuru olmadığı için yeterli geliyor fakat çok kuru göz altına sahip olanlar için yetersiz gelebilir.

* Ürünü cildim çok kolay emiyor en sevdiğim özelliklerden biri bu galiba ;)

* Ürünü uyguladıktan sonra göz altlarımda bir canlılık hafif bir ışıltı hissediyorum.

*  Göz altı kapatıcınızı sürmeden 15- 20 dk önce uygularsanız ürün emilmiş olur böylece sizde kapatıcınızı rahat rahat uygularsınız ve göz altınızda çizgiler oluşmaz :)


*  Gözleri hassas olanlar için de oldukça iyi bir ürün.

* 26 yaşındayım ve bu yaşta göz altlarımı nemlendirmenin yanında kırışıklıklar için önlem almam gerektiğini biliyorum. Kırışıklıklar 26 ile 30 yaş arasında oluşur ve ileriki yaşlarda belirginleşir bu nedenle 25 yaşından itibaren kırışıklık önleyici kremleri gece kullanabilirsiniz . Ben gündüzleri nemlendirici geceleri ise kırışıklık önleyici kullanan insanlardanım ;)

  Gratis mağazasında 15 lira gibi bir fiyatı var indirimde daha da düşüyor. Bu kremi seviyorum ve stok yapıyorum ;) Umarım sizinde sorunlarınızın çözümü olur.

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: