29 Eylül 2014 Pazartesi

Cilt Arındırıcı, Cildi parlatıcı, Cilt Aydınlatıcı , Cildi Canladırıcı Muz Maskesi ;

   Cildinizi arındırmak istediğinizde, temiz, canlı ve parlak görünmesini istediğinizde bu harika maskeyi uygulamalısınız. Bunu uyguladıktan sonra makyajınızın cildinize dahada fazla yakışacağını bilin istedim. Makyajı güzel gösteren kirlerden arındırılmış, temiz ve aydınlık bir cilttir.



Malzemeler ;
Yarım muz
1 çorba kaşığı süzme Bal
1 çorba kaşığı Limon Suyu


Hazırlanışı :
  Muzu doğrayıp içine bal ve limon suyunu ekledim ve blender'dan geçirdim  Cildimi temizledikten sonra maskeyi tüm cildime kalın bir tabaka halinde yaydım jölemsi bir kıvamı vardı  10-15 dk bekletip ılık suyla yıkadım ve hemen buzumu sürdüm  Bizim malum buzumuz tonik görevi gördüğü için daha da mükemmel bir cilt elde ettim  Haftada 1 defa uygulamanız güzel ve arındırılmış bir cilde kavuşmanız için yeterli  Bu arada tadına da baktım sonuçta yenebilen bir maske ekşi muz yemiş oldum 


DİPNOT: Besledi cildimi hatta biraz rengi açıldı diyebilirim  Siyah noktalarımında görünümü azalmış baya 
DİPNOT 2: Hazırladığımız mükemmel buz tarifi için http://makyajcarki.blogspot.com.tr/2014/09/cildi-sklastran-gozeneklerin-gorunumunu.html  tık tık 
Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: